Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Smršajte uz pomoć omega 3 dijete

Pravilna ishrana će vam pomoći da se rešite suvišnih kilograma.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Omega 3 masne kiseline su zdrav tip masnoća koje možemo naći u morskim ribama poput sabljarke, skuše, lososa. Ulje od uljane repice takođe sadrži omega 3.

Mnogi programi za mršavljenje sadrže omega 3 masne kiseline, prema kojima dnevno treba konzumirati 1g ili manje ovih masti.

Pogledajte i 7 najboljih izvora omega-3 masnih kiselina

Prema piramidi ishrane odeljenja za poljoprivredu Sjedinjenih američkih država, količina omega 3 masnih kiselina koja vam je dovoljna da smršate je 1 do 3 g dnevno.

Kako dijeta funkcioniše?

Pre nego što uvedete zdrave masti u svoju ishranu treba da znate da ne postoje čvrsti dokazi da omega 3 masne kiseline mogu da spreče dobijanje kilograma.

Prema istraživaču Mariu Kracu iz Istraživačkog centra za bolesti raka, omega 3 kiseline nemaju direktan uticaj na gubljenje kilograma. On je to otkrio zajedno sa svojim timom kada su sprovedena istraživanja na dijeti koja stavlja akcenat na konzumiranje omega 3 masnih kiselina.

Pogledajte i Dijeta "2+1": Mršavite bez velikog odricanja

To, međutim, ne znači da su omega 3 kiseline neefikasne. Ukoliko ste gojazni ili imate problema sa viškom kilograma ova masna kiselina vam može pomoći da eliminišete ili sprečite zdravstvene uslove vezane za npr. bolesti srca.

Omega 3 masne kiseline vam mogu pomoći da dokažete osetljivost na glukozu i mogu da smanje otpornost na insulin. Takođe, pomažu u borbi protiv simptoma artritisa i drugih stanja koja uključuju zapaljenja. Omega 3 masne kiseline ubrzavaju oksidaciju masti putem podsticanja receptora u jetri, koji je odgovoran za nakupljanje masti.

Pogledajte i Trodnevna dijeta s tunjevinom daje odlične rezultate

Krenite sa omega 3 dijetom još danas, tako što ćete umesto na ulju ili masti pripremati hranu sa uljem uljane repice, i tako što ćete umesto govedine jesti lososa npr. ili bilo koju drugu morsku ribu koja je bogata omega 3 masnim kiselinama. Jedite i zeleno lisnato povrće i orašaste plodove. Ova dijeta vam pomaže da usvojite zdrave navike u ishrani, a da pritom mršavite. 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti