Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nedostatak vitamina B6 poguban po zdravlje - nadomestite ga ishranom

Saznajte koliko je vitamin B6 bitan u svakodnevnoj ishrani

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Viramin B6 ili piridoksin ima važnu ulogu u funkciji zdravlja. Utiče na pamćenje, cirkulaciju, energiju, nervni sistem, metabolizam, kožu, oči...

Nedostatak ovog vitamina može izazvati depresiju, pa i neuropsihijatrijske poremećaje, reumatski artritis srčana oboljenja i još mnogo simptoma.

Pročitajte koji vitamin treba pod hitno da uvedete u ishranu kada osetite umor, pad energije i bol u krstima.

Vitamin B6 nije sposoban da se u organizmu skladišti zato ga konstanto treba nadomešćivati, a preporučuje se unos ishranom, pre nego suplementacijom.

Namirnice bogate ovim važnim vitaminom za zdravlje i vitalnost, jeste meso, pasulj u mahunarke, zatim, koštunjavo voće, semenke, kelj, spanać, beli luk, karfiol, brokoli, paprike i banane.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/ 

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti