U hotelu Hilton održava se dvanaesta konferencija Digital day i to 18. maja 2023. godine pod sloganom For better web. U okviru glavne teme govoriće se o novom i poboljšanom internetu, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje, a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote, a ne da ih iskorišćavaju.

Nekada su se recepti prenosili s kolena na koleno, a bake i mame su nas učile kako da spremimo tradicionalne specijalitete. Danas imamo malo slobodnog vremena i samim tim se trudimo da sebi što više olakšamo. Oni koji vole da kuvaju, isprobavaju nove ukuse i uživaju u pripremi gurmanluka, danas se najčešće oslanjaju na društvene mreže i Google.

Skoro svi recepte pretražuju online, a sve je manje onih koji otvaraju stare bakine sveske. Na YouTube-u, Instagramu ili TikToku možete da pronađete i snimke profesionalnih kuvara čiji će vam saveti pomoći da jela ispadnu savršeno i da lakše savladate kuvanje. Takođe, postoje i provereni portali koji objavljuju ukusne recepte i korisne trikove koji mladima, ali i starijima dosta štede vreme. 

digital-day-2023-01.jpg
Promo 

A na koji način vi dolazite do željenih recepata? 

Anketa

Kako tražite recepte?

U okviru našeg MONDO + medijskog sistema postavili smo ankete koje će pokazati javno mnenje na ovu temu, i upoznati nas sa najkorišćenim društvenim mrežama, frekventnošću provere e-maila, korišćenjem mobilnog bankarstva, i sveukupnim doživljajem lične sigurnosti u okviru digitalnog ekosistema.

Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15. časova, u okviru manifestacije Digital day.

Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
Djordje Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World

Anketa

Da li mislite da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?