Modna blogerka Dunja Jovanić, poznatija i kao @imfashionbabe, bila je gošća autorke i urednice Minje Miletić u najnovijoj epizodi Telcasta, podkasta kompanije Telekom Srbija. Bilo je reči o karijernim počecima, načinu na koji Dunja Jovanić dobija poverenje svojih pratilaca, o razvoju brenda, poslovanju i kako je tehnologija menjala njen posao kroz vreme.
Vreme pandemije ohrabrilo je ljude da kupuju onlajn, što je bio znak za Dunju da započne svoj onlajn biznis. Prvu ponudu činile su pidžame, spavaćice i ogrtači, koje je sve prodala u prvih 6 sati.
„Da li bismo mogli da prodamo za 2 minuta 2.000 košulja oflajn? Ne. Da li bismo mogli da prodamo nekome iz Hrvatske, Danske? Ne, tako da je za mene ključ uspeha da budemo onlajn“, rekla je Jovanić i dodala da se vidi razlika između proizvoda iz prve godine i sada, tj. da je dosta rada i truda uloženo u međuvremenu.
Dunja je istakla da se njena ciljna grupa nalazi na Instagramu, koja joj je lično omiljena društvena mreža, iako TikTok preuzima primat. Najavila je da će se ove godine aktivirati i na toj društvenoj mreži. Emisiju možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
1 SASTOJAK SE NIKAKO NE DODAJE U RUSKU SALATU, BRŽE SE KVARI: Milena je otkrila kako da ostane sveža i ukusna par dana
LAVA KOLAČ OD LIMUNA I BELE ČOKOLADE: Miks kiselog i slatkog, rastopljenog u ukusnom kolaču
VEĆINA DOMAĆICA PRAVI OVE GREŠKE PRILIKOM SPREMANJA PITE: Evo kako da vam svaki put uspe i bude savršena
SVI PRAVE ISTU GREŠKU KADA SPREMAJU KARBONARE: Evo kako da pripremite najkremastiji italijanski klasik
RUSKU SALATU SMO PRAVILI POGREŠNO: Bez nje je nezamisliva slavska trpeza, a 2 trika joj poboljšavaju ukus