U Srbiji, godišnje se baci ili izgubi 770.000 tona hrane, dok 90 odsto tog otpada i dalje završava na deponijama i emituje gasove sa efektima staklene bašte, a paralelno zagađuje vodene resurse. Kako bi inspirisali svoje potrošače da preispitaju svoje navike u kuvanju, naglašavajući važnost pametnog korišćenja viškova hrane u svakodnevnom životu, kompanija Nestlé i njen brend „C“ najpoznatiji po Začinu C, pokrenuli su kampanju „Kuvaj i doniraj“. Zahvaljujući kampanji, u poslednjih šest meseci donirali su proizvode u vrednosti većoj od 3,5 miliona dinara Asocijaciji mama Srbije, a u saradnji sa Delhaize maloprodajnim lancima i DTL grupom.

Prema rečima Renate Matusinović, izvršne direktorke kategorije hrane za tržište jugoistočne Evrope kompanije Nestlé, u ovoj kampanji Nestlé se obavezao da će Asocijaciji mama Srbije donirati pet odsto od ukupne količine prodatih Nestlé C proizvoda kod trgovačkih partnera Delhaize i DTL grupacije.

„Kompanija Nestlé je posvećena održivosti i podršci zajednici, a samo u poslednjih pet godina, ugroženim grupama društva donirali smo više od 100 tona proizvoda u vrednosti od oko 145 miliona dinara. Raduje nas što su naši partneri i potrošači prepoznali značaj i ove kampanje i time pokazali da kroz jednostavne, ali moćne akcije, zajedno možemo smanjiti bacanje hrane i uspostaviti put ka održivijem i odgovornijem načinu življenja“, istakla je Matusinović.

2.jpg
pr 

Ivana Milenković, članica Upravnog odbora Asocijacija mama Srbije, istakla je da se Asocijacija mama Srbije od svog osnivanja bavi svim segmentima života majki u Srbiji i kroz svoje aktivnosti na različite načine doprinosi poboljšanju položaja i uloge koju majke imaju u društvu.

„Zahvaljujemo kompaniji Nestlé na kontinuiranoj podršci koju obezbeđuje za Asocijaciju mama Srbije i kojom pomaže naš humanitarni rad, gde smo, zajednički kroz donacije, uspeli da podržimo Crveni krst Beograda kao i druge humanitarne organizacije u Srbiji“, izjavila je Milenković.

Kao jedan od najvećih donatora hrane u Srbiji, Nestlé je dobitnik brojnih priznanja za filantropiju, a smanjenje viškova hrane je neodvojiv deo strategije kompanije za redukciju emisije gasova i postizanja karbonske neutralnosti do 2050. godine. Kampanjom „Kuvaj i doniraj“ kompanija Nestlé je želela da pokaže da C brend nije samo brend povezan sa kuvanjem već i pokretač promena koje donose razliku, podržavajući svoje potrošače da donose mudrije izbore u kupovini.

Za više informacija o kampanji, posetite https://www.mojrecept.rs/magazin/kuhinja-bez-ostataka-hrane-uz-C/