Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DŽEJMI OLIVER OTKRIVA: Evo zašto me mrze vegani

Procenite sami koliko je svetski kuvar u pravu...

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Slavni britanski kuvar jedan je od najvećih zagovornika raznovrsne ishrane koja uključuje i konzumaciju mesa, poše Menshealth.rs

Prema rečima Džejmija Olivera ljubitelji veganskog načina ishrane nisu njegovi fanovi. Poznati televizijski kuvar i vlasnik brojnih restorana u izjavi za londonski The Sunday Times otkrio je da su aktivisti koji zagovaraju ovaj način ishrane opsedali njegov restoran i gostima koji su čekali obrok pokazivali slike usmrćenih životinja.

Pročitajte i Džejmi Oliver savetuje: Kako da pripremite jaja na 3 načina (VIDEO)

U martu ove godine, određeni broj ljudi se obukao u kostime krava i tako protestvovali ispred Oliverovog restorana u Bristolu nakon što je on u svojoj emisiji promovisao mleko od životinja iz organskog uzgoja.

"Mrze me zbog stvari koje govorim o organskom mesu, u čije benefite po ljudski organizam duboko verujem. U pogledu ove teme su vrlo izričiti i nisu spremni da saslušaju druge argumente", kazao je poznati kuvar.

Oliver je dodao da iako ga vegani pomalo iritiraju, on brine i o njima.

Pročitajte i DŽEJMI OLIVER U SRPSKOJ KUHINJI: Ćaevapi with ajvar (RECEPT)

U razgovoru za Daily Mail 2015. godine priznao je da je pokušao da nekoliko dana nedeljno uopšte ne unosi mesne proizvode i da ishranu bazira na voću i povrću. U određenoj meri mu se to svidelo pa je ohrabrio i druge ljude da urade isto.

I dok brojni nutriscionisti preporučuju postojan unos mesa i mesnih proizvoda, nije nemoguće uneti propisane dnevne vrednosti proteina kroz vegansku ishranu. Broj od 194 grama proteina koji se propisuje na dnevnom nivou može se uneti konzumiranjem kikiriki putera, pasulja, sočiva i veganskog protein praha.

Pročitajte i Ovako izgleda zdrav doručak Džejmija Olivera (VIDEO)

Uz to, studije rađene u Americi su pokazale da većina ljudi ne unosi dovoljno voća i povrća, tako da vam ishrana bogata vlaknima, esencijalnim vitaminima i zdravim ugljenim hidratima može pomoći da to nadomestite.

Kako god, iako stiče veliku popularnost, veganska dijeta nije za svakog. Svaki organizam je zaseban oblik koji se u većoj ili manjoj meri lakše prilagođava režimu ishrane. Ako se i odlučite za ovaj korak, dobro razmislite o svemu i adekvatno se edukujte pre nego što probate da u potpunosti promenite ishranu.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti