Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ostalo

Džejmi Oliver: 14 namirnica za dug život

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Džejmi je putovao po svetu i sastavio listu 14 "magičnih" namirnica koje treba da se nalaze u svačijoj kuhinji.

Izvor: Profimedia/Shutterstock

U svojoj TV emisiji, Džejmi je otkrio trikove za duži život kao što su smanjivanje porcija mesa na dve nedeljno i konzumiranje najvećeg dela dnevnih kalorija u prvoj polovini dana. On kaže da je rezultat dobre ishrane dužina života kao i njegov bolji kvalitet.

Pogledajte i Iscedite limun kao Džejmi Oliver (VIDEO)

Džejmi je putovao u Kostariku, Okinavu u Japanu i grčko ostrvo Ikariju koji su nadaleko poznati po jako zdravoj ishrani. Na ovim destinacijama ljudi žive duže nego u ostalim delovima sveta, a broj obolelih od raka i srčanih bolesti je znatno manji.

Poznati kuvar otkrio je u svojoj emisiji da nije trik u egzotičnim namirnicama poput godži bobica, već kuvati pametno sa jednostavnim namirnicama.

Pogledajte i Ovako Džejmi Oliver čisti đumbir

Pored 14 super namirnica kao što su tofu, crni pasulj, slatki krompir i čili paprika, Oliver je otkrio neke navike u ishrani koje imaju ljudi koji žive na mestima koja je posetio. Oni ograničavaju porcije mesa na 2 ili 3 nedeljno, a doručak im je uvek mnogo obilniji od večere.

Koje namirnice treba da jedete i šta one sadrže

Jaja - izvor vitamina D, A, B2 i B12, folna kiselina i jod

Kozije mleko - kalcijum, proteini i vitamini

Riba - omega 3 masne kiseline

Slatki krompir - vitamini A, B5, B6

Divlje povrće i bilje - magnezijum i folna kiselina

Tofu -osam esencijalnih amninokiselina, gvožđe i kalcijum

Pogledajte i Kako je Džejmi Oliver smršao 12 kilograma

Orasi - bakar, folna kiselina, magnezijum

Crni pasulj - vlakna, kalijum, gvožđe, folna kiselina i magnezijum

Sveže voće - mnogo različitih vitamina

Morska trava -  gvožđe i vitamin B12

Divlji pirinač - vlakna, magnezijum, fosfor

Beli luk -vitamini C i B6, mangan, selen i antioksidanti

Gambori - magnezijum, cink, selen i vitamin B12

Čili paprika - vitamini C i A i antioksidanti

"Kada sam kružio po svetu i posetio ljude koji žive najduži i najkvalitetniji život, svi oni su jeli obilan doručak. Većini nas potrebna je energija ujutru i tokom dana da bi završili sve obaveze, a ne uveče kada ćemo se samo odmarati i spavati",rekao je Džejmi.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: Blic žena

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti