Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Grašak protiv stresa

Nekad je grašak važio za hranu siromašnih, a danas je obavezan u ponudi mnogih ekskluzivnih restorana.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Nekad je grašak važio za hranu siromašnih, a danas je obavezan u ponudi mnogih ekskluzivnih restorana.

Prema tvrdnji bečkog zdravstvenog stručnjaka, profesora Hademara Bankhofera, grašak sadrži mnogo belančevina i podstiče izgradnju mišićne mase. Samo 100 grama graška obezbedi organizmu deset puta više belančevina, nego kad se unesu na primer, viršla sa pomfritom i parče torte sa šlagom.

Grašak dugo drži sitim, jer je bogat balastnim materijama i polako prolazi kroz probavni trakt. Visok procenat balastnih materija u grašku ima još jednu prednost: snižava povećane vrednosti holesterola. Osim toga, grašak ima znatnu količinu magnezijuma. Samo malo izdinstan, grašak postaje pravo antistres jelo.

Takođe, grašak je idealan obrok i za decu, jer posle škole daje novu energiju. Osim što podstiče izgradnju mišića, grašak jača nerve, kosu i vezivno tkivo, kao i očni vid i koncentraciju.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti