U tržnom centru Galerija u toku je izložba 60 modela luksuznih automobila, a posetioci imaju i priliku da isprobaju vozila koja im se najviše dopadaju. Ako ste ljubitelj automobila i volite da budete u toku sa novitetima, onda obavezno posetitie Galeriju Automobila Srbije, jer ovaj spektakularan događaj traje do 22.10. 

Svoje novitete na ovom automobilskom festivalu predstavljaju globalno poznati brendovi kao što su Mercedes, Tojota, Kia, Volvo, Džili, Hjundai, Ford, MG, Nisan, Čeri, Pežo, Opel, Reno, Dačia, Suzuki, Škoda, Fiat, JEEP, Alfa Romeo.

Na izložbi su bili i menadžeri ili zastupnici pomenutih kompanija koji su predstavili sve novosti, kao i specijalne ponude vezane za njihove brendove. 

Na srpskom tržištu se pojavio i MG - englesko-kineski brend koji u svetu postoji već skoro 100 godina. MG se na ovoj manifestaciji predstavlja sa tri brenda, a udarni model je MG ZS sa početnom cenom od 18.490 evra. 

"MG, sama marka kad sednete u auto, vas tera da uživate u vožnji i u životu" - izjavio je Srđan Đoković, Brend menadžer MG brenda za Srbiju. 

MONDO Galerija - Izjave

Pored MG modela, posetioci Galerije moći da vide i šta to Nissan ima da ponudi. Ono što se izdvaja iz njihove ponude je i najnoviji model elektrofikovanog crossovera, novog X Trail-a. 

"Pored elektrifikacije, Nissan je bio prepoznatljiv kao brend, koji je izmislio crossover segment, tako da nadam se da će kupci ipak doći do svog crossovera ili nekog mezimca iz Nissan familije." - rekao je Nenad Simić, Direktor prodaje i mreže Adriatic Auto, kao i Zastupnik brenda Nissan Srbija.

Mercedes je luksuzan brend koji je prvi izmislio automobil koji je na pogon na benzin, a na ovoj izložbi predstavio je električne modele, a evo i šta je Nikola Adžić, Product expert za brend Mercedes-Benz imao da kaže: 

"Ovde sa nama su danas električna vozila. To je i dalje nova sfera u celoj automobilskoj industriji, ali Mercedes se vodi time da cela ta tehnologija, i dizajn, i njihovo iskustvo je uvek bilo na nekom zavidnom nivou. Sam proces celog sklapanja Mercedesa je dosta inovativno i tehnološki savremeno, tako da Mercedes ima gama automobile koji ide na performanse i Mercedes koji ide na luksuz, to je Mercedesova Maybach serija."

MONDO Galerija automobila Suzuki, Opel, Peugeot i ostali

Još jedan luksuzan brend koji je prestavio svoje modele na izložbi Galerija Automobila Srbije je i Volvo. On važi za jedan prefinjen, sofisticiran brend, pa samim tim, na neki svojevrstan način bira svoju klijentelu. Ono što je garantovano jeste da vlasnici Volvoa će zasigurno uživati u prvoklasnoj bezbednosti i vrhunskom kvalitetu izrade.

"Posetioci ovogodišnje Galerije automobila na Volvo štandu imaće prilike da vide našu celokupnu SUV gamu. Pre svega tu je najmanji XC40, zatim iza mene naš najprodavaniji model XC60 i poslednji, ali ne i najmanje važan, XC90 koji je već svima jako dobro poznat." - rekao je Dimitrije Ristovski, Menadžer prodaje Volvo centar Beograd.

MONDO 01 Izjave Skoda i Ford-1

Euro Sumar brend postoji preko jednog veka, a ono što se vezuje za ovu marku su pouzdanost i kvalitet.

Andrej Đurašević, Direktor prodaje i marketinga u kompaniji Euro Sumar istakao je da: 

"Što se našeg brenda tiče, odnosno brenda Suzuki, koji kompanija Euro Sumar distribuira pune 32 godine, tu su generalno naši aduti iz SUV segmenta, popularna Vitara, sve popularnija nova generacija S Cross-a, i Jimny koji iznova osvaja srca svih prolaznika na prvi pogled."

Posetioci su imali prilike da uživaju i u Tojotinim modelima, a imali su priliku da vide i Prius pete generacije, koji se upravo pojavio na evropskom tržištu.

"Toyota je kako bih rekao sinonim za kvalitet, to su automobili koji se ne kvare, koji imaju najdužu garanciju na tržištu, Toyota je poznata i po tome što daje 10 godina garancije, ili 185.000 kilometara, tako da, u prvom redu sigurnost, dugotrajnost i kvalitet."- rekao je Aleksandar Andrić, PR menadžer Toyota Srbija.

Neki od najpopularnijih, kao i najpoznatijih Opel modela, kao što su Opel Crossland, Opel Mokku i Opel Astru, nalaze se na štandu kod ulaza 3. Na štandu pored je izložen i Peugeot gde su predstavljeni novi 408, kao i novi, potpuno redizajnirani 2008 i 208.

A Miljana Milović, Marketing menadžer za Opel / Peugeot -Stellantis grupacija je istakla da: "Naša dva brenda stvarno stoje za to da te neke najnovije tehnologije i taj neki premium kvalitet bude dostupan svima."

MONDO Galerija Automobila Mecredes, Volvo, Cherry i Hyundai

Ljubitelji automobila će ove godine moći da vide tri modela, od kojih je Jeep Compass prvi, Alfa Tonale drugi i Abarth 595 Turismo kao treći model.

"Kada govorimo o modelu Jeep Compass, onda je to svakako sigurnost, pouzdanost, bezbednost, kao i hibridni motori, koji se smatraju kao minimalni potrošači. Kada je reč o modelu Alfa Romeo Tonale, tu imamo spoj tradicije i savremene tehnologije, kao i motore koji se smatraju kao jako ekonomični." - rekao je Aleksandar Nikolić, Auto-kuća Kole Zemun.

Aleksandra Đokić, direktorka marketinga “Autočačak” i predstavnica brenda “Škoda” istakla je da kada je ovaj brend u pitanju odlučeno je da se predstave dva sportska modela, kao i jedan električni model sa unutrašnjim sagorevanjem.

"Ja mislim da smo mi jedan od retkih od malobrojnih brendova koji imaju prodajni salon u okviru ovog tržnog centra, tako da mislim da je to naša prednost, gde će svi posetioci moći da dobiju još dodatne informacije, da vide još nekih modela."

Ljubitelji automobila će od danas pa narednih dana imati priliku da vide najprodavanije modele kao što su Ford Focus, mali SUV Puma i porodični SUV Kuga.

MONDO izjave_MG i Nissan

"Pre svega, Ford brend se izdvaja po tradiciji dugoj 120 godina. Danas Ford tu tradiciju interpretira kroz svoje ikone na potpuno jedan moderan način, tako da je za sledeću godinu najavljen prvi evropski Explorer, koji će biti potpuno električni, kao i model Kapri." - izjavila je Nemanja Simić, Brend menadžer kompanije Grand motors za Ford.

Chery je novi brend automobila u Srbiji, ali u svetu postoji već 20 godina. Posetioci Galerije Automobila Srbije, moći će da vide viziju koju Kina ima predviđenu ovde za nas, a to su definitivno ova tri modela koja ovaj brend ima u ponudi, to su FX, Tigo 7 Pro i na kraju Tigo 8 Pro. 

"Odnos cene i kvaliteta, garancija je jedna od najbolje pozicioniranih na tržištu, i definitivno sam osećaj u vožnji i mislim da kola pričaju definitivno sama za sebe." - rekla je Nikola Ivanić, Brend menadžer za Chery Srbija.

Vladimir Malbašić, Direktor prodaje u Hyundai Srbija je istakao: "Ono što smo predstavili ove godine na manifestaciji sajam automobila Galerija je restilizovana verzija modela I10, zatim tu je i Ioniq 5, najprodavaniji električni auto u Srbiji prošle godine. Ono što se tiče samog brenda Hyndai to je da možemo da se pohvalimo našim kvalitetom, što dokazuje i najbolja garancija od svih brendova, 7 godina bez ograničenja kilometraže, što su uspeli i naši kupci da prepoznaju, te naši rezultati su iz godine u godinu sve bolji i bolji."

Ove godine u Galeriji, Geely centar Beograd je spremio izložbu svoje perjanice, to je Atlas Pro, automobil koji stoji pored mene.

"Omogućavamo klijentima da pored toga što će malo bliže da se upoznaju sa brendom, sednu u vozilo, da vide koje materijale koristimo, koju tehnologiju ugrađujemo u naša vozila koja imaju sedmogodišnju fabričku garanciju, odmah na licu mesta su u mogućnosti da probaju to isto vozilo i u jednoj i u drugoj varijanti."

Kompanija KEOS se zaista potrudila da na ovogodišnjoj manifestaciji Galerija Automobila Srbije posetiocima predstavi što više aktuelnih modela iz Renault i Dacia game, a takodje da im ponudi vrlo atraktivnu komercijalnu ponudu. A Ivana Ranđelović, PR & marketing communication manager komapnije KEOS koja je generalni distributer za Reanult i Dacia vozila u Srbiji otkrila je šta sve posetioci Galerije Automobila Srbije mogu da očekuju od ove kompanije. 

Što se Renault game tiče izložili smo:

Renault Clio, zavodljivi gradski automobil koji je ujedno i najprodavaniji automobil u svom segmentu na domaćem tržištu. Početna cena ovog modela je 15490€, a dostupan je sa benzinskim ili dizelom motorom, u kombinaciji benzinskog motora I fabrički ugradjenog plinskog uredjaja, ali i kao potpuni hibrid. Renault Clio nudi jedinstveno iskustvo vožnje: senzualne i fluidne linije, povezanost i brojne napredne sisteme za pomoć u vožnji.

Renault Captur, svestrani gradski SUV iz B segmenta, dobro poznat po svom atraktivnom dizajnu i raznim kombinacijama dvobojne karoserije i detalja. Ovaj model startuje po ceni od 19790€, a nudi novu generaciju efikasnih benzinskih motora visokih performansi uz niske troškove održavanja.

Renault Megane Conquest, automobil za koji kažemo da je hibrid po prirodi, jer je dostupan ili kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS ili kao potpuni hibrid sa motorom od 145KS. Megane Conquest predstavlja novi pristup SUV vozilima: aerodinamična silueta, povećani razmak od tla i sportska snaga. Poznat je po tome što poseduje brojne sisteme za pomoć u vožnji, kao i sistem Multi-Sense koji omogućava vozaču da vozilo prilagodi svom raspoloženju izborom izmedju 3 režima vožnje (Eco, Sport, My Sence) i 8 nijansi ambijentalnog osvetljenja. Početna cena ovog modela je 29190€.

Renault Austral je najnoviji model iz Renault porodice na domaćem tržištu. U pitanju je visokotehnološki SUV kojim Renault ozbiljno napada C-SUV segment. Ovaj model je dostupan kao mild hibrid sa motorom od 140KS ili 160KS, ili kao potpuni hibrid sa motorom snage od 200KS. U verziji E-Tech full hybrid obezbedjuje do 80% gradske vožnje na električni pogon i uštedu goriva do 40%. Poseduje unapredjeni sistem 4Control treće generacije koji mu omogućava da ima krug okretanja od 10.1m, kao mali gradski automobil. Tu je i 27 naprednih sistema za pomoć u vožnji, Harman Kardon zvučni sistem sa 12 zvučnika , kao i multimedijalni sistem openR sa integrisanim Google uslugama. Renault Austral startuje po ceni od 27490€.

Treba istaći da za sva Renault putnička vozila trenutno važi Jesenja ponuda koja podrazumeva:
6 godina garancije/100.000km
fiksnu kamatnu stopu u € za sve kupce ili beskamatni kredit do 7.000 €
bonus od 300-2000€ za vozila sa zalihe

Ivana Ranđelović rekla je i da je:

"Renault je brend sa bogatom istorijom, predvodnik u segmentu električnih vozila u Evropi koji oduvek proizvodi inovativna vozila. Renaultova tradicija se ogleda u tome da proizvodi “vozila za život”, ali sada ide korak dalje i sa novom strategijom “Nouvele Vague” unosi savremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao predvodnik u području tehnologija, čiste energije i usluga mobilnosti.
Iz ovoga se izvodi zaključak da Renault svojim kupcima nudi ekološka vozila koja zrače toplinom, poseduju savremene tehnologije i svakodnevnici svojih vlasnika daju novi kvalitet."

"Ono po čemu se razlikujemo od ostalih je E-Tech hibridni sistem koji je dizajniran za svakoga. U pitanju je inovativna i ekskluzivna Renaultova tehnologija, zaštićena sa 150 patenata, a razvijena u saradnji sa Renault F1 timovima, koja se oslanja na Renaultovu stručnost u oblasti električnih vozila. E-Tech hibridni sistem vožnje kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem, dva električna motora i bateriju, a omogućava do 80% gradske vožnje na električni pogon, do 40% smanjenu potrošnju goriva i niže emisije CO2."

Predstavili smo kompletnu Dacia gamu sa novim vizuelnim identitetom brenda u vidu novog amblema, novog logotipa i novih boja karoserije. Tu su:

Dacia Logan, prostrana gradska limuzina koja startuje po ceni već od 14990€. Poseduje praktičnu opremu, modularni prtljažnik i jedan od najprostranijih enterijera u svojoj kategoriji, što znači da će cela porodica uživati u najboljem mogućem iskustvu putovanja.

Dacia Sandero Stepway, robusni i svestrani krosover, lider po prodaji u B segmentu na domaćem tržištu kada su privatni kupci u pitanju. Ovaj model se odlikuje prepoznatljivim kvalitetom materijala, a opremljen je praktičnim tehnologijama kako bi pružio izuzetnu
udobnost. Dostupan je sa benzinskim motorom ili sa fabrički ugradjenim TNG uredjajem, a startuje po ceni od 15490€.

Dacia Jogger, porodični automobil koji se prilagodjava svim potrebama vozača i putnika. Poseduje dužinu karavana, prostranost monovolumena i robusnost SUV-a, a dolazi u varijanti sa 5 ili 7 sedišta. Dostupan je u verziji sa benzinskim motorom, u kombinaciji benzin i fabrički ugradjen TNG uredjaj ili kao potpuni hibrid. Stratuje sa cenom od 17390€.

Legendarni Dacia Duster je autentični SUV koji odoleva svim terenima, pa nije ni čudo što je baš ono dugi niz godina oficijelno vozilo Gorske Službe Spasavanje Srbije. Dolazi u varijanti sa benzinskim ili dizel motorom ili sa fabrički ugradjenim plinskim uredjajem, a kupci mogu da biraju 4x2 ili 4x4 pogon. Startuje po ceni od 16790€.

Sva Dacia vozila imaju 4 godina garancije, a dostupni su uz kredit sa fiksnom kamatnom stopom u €.

Ivana je objasnila koji je moto brenda Dacia: 

"Voziti, putovati, uživati, to je duh brenda Dacia. Dacia nudi praktična i pouzdana vozila po najboljoj ceni. Njeni modeli imaju prepoznatljiv stil, poseduju proverene tehnologije I pametna rešenja, ujedno ne nudeći ništa što je suvišno."

"Fantastični prodajni rezultati su ono što izdvaja Daciu od ostalih brendova u automobilskoj industriji. Od 2004.godine Dacia je prodala 8 miliona vozila! U Evropi je Dacia Sandero Stepway već 6. godinu za redom najprodavaniji model kada su privatni kupci u pitanu, a Duster se ističe kao najprodavaniji u B SUV segmentu od 2018.godine kada je ista kategorija kupaca u pitanju. Dacia kupci, znaju zašto!"

Izvor: Promo