Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ove činjenice o hrani će vas iznenaditi

Mnoge namirnice koje većina smatra zdravima u sebi sadrže ne baš zdrave stvari.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Za ove namirnice se kaže da su zdrave, ali kada pročitate ovo, videćete da i nisu toliko.

1) Pečeno pile

Ako ste mislili da je pečeno pile zdravije od prženog, pogrešili ste. Samo jedna pileća noga sadrži istu količinu masti kao i kugla sladoleda.

2) Grčki jogurt

Grčki jogurt zapravo sadrži veliku količinu zasićenih masti. Kod nekih vrsta u samo tri kašike može da se nađe 8,5 grama zasićenih masti, što čini skoro polovinu preporučenog dnevnog unosa.

Pogledajte i Zbog čega bi trebalo češće da jedete grčki jogurt

3) Soja sos

Soja sos je toliko ukusan zbog toga što sadrži mnogo soli. Prelijete li nešto njim možete uneti jednim obrokom i 38 odsto preporučene dnevne količine soli. 

4) Suve brusnice

Ovo „hranljivo“ voće sadrži mnogo šećera – jedna šaka suvih brusnica sadrži skoro 100 grama šećera.

Pogledajte i Američke palačinke sa sosom od brusnica

5) Hleb iz pekare

Hleb u nekim pekarama je zapravo nezdraviji od nekog iseckanog hleba koji po nekoliko dana stoji na rafovima, jer sadrži veliku količinu natrijuma. 

6) Supa

Iako bi logičnije bilo da je supa iz kesice ta koja sadrži više soli, zapravo je domaća supa ta koja je pretrpana solju.

7) Štangle sa žitaricama

Neke žitarične štangle sadrže više kalorija nego čokoladne štangle. U njima se može naći i do 11,6 grama masti i do 217 kalorija – što je više masti nego što sadrži parče pice.

Pogledajte i Sve blagodeti žitarica

8) Brza hrana

Čak i ako ne jedete često brzu hranu, ukoliko pojedete jedan hamburger, porciju pomfrita i šejk unećete 83 grama masti, 5,5 grama soli, 33 grama zasićenih masti, 115 grama šećera i 1.900 kalorija. 

9) Sendviči

Čak i ako stavite zelenu salatu i paradajz u svoj sendvič, nećete ga učiniti puno zdravijim, jer sadrži mnogo masti i ugljenih hidrata.

Pogledajte i 5 najzdravijih namirnica za sendviče

10) Prašak za pecivo

Prašak za pecivo zvuči bezopasno, ali sadrži velike količine natrijuma, koji utiče na podizanje krvnog pritiska.

11) Med

Med, zapravo, može da sadrži više kalorija nego šećer. Mala kašika meda sadrži 25 kalorija, dok kašika iste veličine ima 16 kalorija.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor:  Blic Žena

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti