Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdrave zamene belom brašnu

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Bilo da ste osetljivi na gluten ili pak jednostavno tražite zdravije opcije koje možete uključiti u svakodnevnu ishranu, prilično smo sigurni da se trudite da izbegavate belo brašno.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Ovo je 6 zdravih alternativa belom brašnu.

Crni pasulj

OK, znamo što mislite, ali ne - sigurno nećete osetiti razliku u sastojcima ako koristite brašno crnog pasulja. Baš poput većine mahunarki, crni pasulj je bogat proteinima i vlaknima koji pomažu u održavanju zdravog probavnog sistema. 

Pogledajte i Ovo je najbolji način čuvanja brašna

Leblebija

Humus je divan, ali da li ste znali da možete koristiti leblebiju i za pripremu slatkih jela? Poput crnog pasulja, leblebija je bogata proteinima i vlaknima i nutrijentima poput vitamina C, E i beta-karotena. Takođe je i ključna za regulaciju šećera u krvi, zbog čega ćete duže ostati siti.

Pogledajte i Kako da napravite hleb bez brašna

Ovas

Kada ga izblendate u čestice brašna (što je jako jednostavno učiniti kod kuće!), ovas je interesantan sastojak za izradu kolača i ostalih poslastica iz rerne. O svim prednostima koje imaju za vaše zdravlje ne moramo ni pričati, jer ste sigurno već sto puta čuli zašto je dobro jesti ovsenu kašu za doručak... 

Pogledajte i Vrste brašna i njihova primena

Bademovo brašno

Još jedna zdrava zamena koju možete pripremiti kod kuće ili kupiti u prodavnici. Bademi su bogati proteinima, a imaju nizak udeo ugljenih hidrata - što ih čini idealnom zamenom za brašno.  

Pogledajte i Brašno u službi lepote i kao pomoć u održavanju kuće

Karfiol

Siromašan ugljenim hidratima i bogat vitaminom K (koji deluje protiv upalno na organizam), karfiol je neverovatno raznovrsna zamena za belo brašno bilo da ga koristite za izradu testa za picu ili nekog drugog peciva.

Pogledajte i 6 recepata za poslastice bez brašna

Celovito pšenično brašno

Iako nije gluten-free, celovito pšenično brašno ima više proteina od običnog belog, a pečeno ima apsolutno identičan ukus kao i njegova manje nutritivno vredna varijanta. Plus: sadrži vitamine, folate i riboflavine pa se ne morate osećati loše ako pojedete pun tanjir palačinaka.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor. wall.hr

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti