Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ove sireve možete jesti i kada ste na dijeti

Sada slobodno možete uživati u ukusu vašeg omiljenog sira.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Svi ljubitelji sira mogu pronaći alternativu - sir koji nije bogat mastima. Da biste sačuvali figuru, vaš zadatak je da date prednost sirevima sa sadržajem masnoće do maksimalno 30%. Verujte nam, čak i nisko-masni sirevi mogu biti jako ukusni i neće uticati negativno na vašu figuru.

Pogledajte i 6 dobrih razloga da češće jedete sir

Tofu sir

Dakle, na prvom mestu je tofu. Tofu sir je veoma ukusan i sadrži samo 1,5 do 4%. masti. Tofu sadrži veliku količinu visoko kvalitetnih proteina, koji su alternativa proteinima mesa. Kalorijski sadržaj sira je samo 80 kcal na 100 g.

Rikota sir

Na drugom mestu je Rikota sir. Sir sadrži 8-13% masti i 174 kalorija. Koristite ovu vrstu sira u salatama, desertima, i kao nezavisnu užinu.

Mocarela sir

Zatim dolazi na red Mocarela. Ukusna i veoma korisna vrsta sira. Obično se prodaje u obliku kuglica u slanom rastvoru. Sadrži 22,5% masti i kalorijski sadržaj je samo 150 kcal na 100 grama.

Pogledajte i Kako da napravite mocarela sir

Gauda sir

Guada sir takođe ima nizak sadržaj masti, samo 7%! Guada sir sadrži malu količinu masti, pogodan je za one koji vole da vode zdrav način života. 100 grama sira ima samo 180 kcal.

Običan sir

I našu listu zatvara lagani domaći sir. Običan, domaći sir sa visokim procentom masti ima 250 kcal. U poređenju sa konvencionalnim tvrdim sirevima, to nije mnogo. 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: Ženski magazin

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti