Proizvođači čokoladica kažu da moraju da smanje veličinu svojih proizvoda, jer bi promena količine šećera promenila ukus njihovih proizvoda. Neki kažu da bi to čak moglo imati laksativni efekt.

Nakon sastanka s engleskim zavodom za javno zdravlje proizvođači čokoladica pristali su da smanje veličinu čokoladica kako ne bi bili javno imenovani u izveštaju o javnom zdravlju koje će britanske vlasti uskoro objaviti.

PROČITAJTE JOŠ: Namirnice koje regulišu nivo šećera u krvi

Proizvođači čokoladica još uvek nisu odlučili da li će smanjenje proizvoda uticati na smanjenje cena. 

Predlog za smanjenje unosa šećera je prvi put predstavljen u julu 2016. godine, a brojni aktivisti smatraju kako količina šećera treba da bude smanjena za 50 posto i da količinu masti treba smanjiti za 20 posto. Razlozi su, navode, zabrinjavajuće brojke o gojaznoj deci.

Aktivisti okupljeni u udruženje "Action on Sugar" smatraju da je reklamiranje nezdrave hrane mnogo veći problem, jer se na reklamiranje nezdravih proizvoda za decu troše milijarde funti.

Graham MacGregor, predsednik udruženja "Action on Sugar" i stručnjak za kardiovaskularne bolesti, rekao je kako ne postoji opravdanje za reklamiranje nezdrave hrane za decu.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: Klix