Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovo ne bi trebalo da jedete ako želite ravan stomak

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Donosimo vam nekoliko saveta uz koje ćete brzinski smanjiti stomak i neugodnu nadutost.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Uz dobro poznato pravilo o ispijanju velikih količina vode morate pripaziti i na svoju ishranu.

1. Izbegavajte so

Zbog konzumacije velike količine slane hrane u telu se zadržava višak vode. Zato izbegavajte so i hranu s puno natrijuma.

Pogledajte i 4 namirnice za ravan stomak

2. Ne jedite ugljene hidrate

Zaboravite na testeninu i hleb jer to nisu namirnice koje bi trebalo da jedete ako želite da izgubite višak masnih naslaga na stomaku. Jedite hranu koja je bogata proteinima.

3. Smanjite unos mleka

Obožavate mleko i dnevno pijete više od pola litre? To bi mogao da bude jedan od razloga zašto ste stalno naduti i imate gasove. Smanjite unos mleka i umesto njega pojedite jogurt ili par kriški tvrdog sira.

Pogledajte i Moćni domaći napici za ravan stomak

4. Izbacite ljute začine iz ishrane

Jako začinjena hrana uzrokuje pojačano izlučivanje kiselina u želucu i izaziva iritaciju što vam nikako neće pomoći kod gubitka masnih naslaga. Radije birajte sveže začine koji imaju blaži ukus.

5. Odreknite se kafe, alkohola, prerađene hrane i šećera

Ove namirnice ne smeju da budu deo vaše ishrane tokom ove dijete jer ne pomažu kod topljenja masnoća već potenciraju njihovo nakupljanje i zadržavanje u telu.

Pogledajte i Sasi dijeta za ravan stomak i tanje butine

6. Odaberite pravo voće

Iako su to zdrave voćke, izbegavajte jabuke ili kruške jer u sebi imaju više fruktoze pa ih želudac teže vari. Jedite citruse i bobičasto voće.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: Zadovoljna

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti