Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Loše raspoloženje, anksioznost i depresija: Proverite da li unosite dovoljno vitamina B12 kroz ishranu!

Pre nego pribegnete medikamentima za podizanje raspoloženja ili umirenje, saznajte da li se pravilno hranite

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Unos vitamina kroz namirnice veoma je bitan za zdravlje, a za najvažnije faktore ljudskog organizma izdvajaju se vitamin B12 i folna kiselina.

Zašto?

Nedostatak vitamina B12 uzrokuje težak oblik anemije. Obično, simptomi nedostatka dragocenog vitamina jesu anksioznost pračena paničnim napadima, napetost, depresija i dekoncentracija.

Moderna medicina se bazira na lečenju posleddice, nažalost. Te za svaki navedeni simptom, psihijatar će odrediti terapiju antidepresivima, sedativima i antiepilepticima.

Postavlja se pitanje - zašto malo njih pribegava analiti nivoa gvožđa i vitamina B12 koji su ključni faktori u uspostavljanju dijagnoze.

Pročitajte i Ovaj mlečni proizvd smanjuje simptome depresije i popravlja raspoloženje

Ukoliko vam je ishrana raznolika, verovatno unosite dovoljno ovog vitamina. 

Ipak, postoje namirnice koje treba forsirati ne bi li pospešili apsorpciju B12 za bolje raspoloženje i vitalnost.

U svoju ishranu uvedite jednom dnevno neku od navedenih namirnica: jaja, jogurt, mleko, morske plodove (školjke, rakove, sardine, losos, tuna, bakalar), zatim, od mesa praktikukte govedinu.

pre nego što se zapitate otkud vaše neraspoloženje i letargija, pospešite ishranu i uočićete promene.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti