Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

HRONO TRIKOVI: Odredite vaš oblik tela, znaćete šta vas goji

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Za uspostavljanje osnova hrono ishrane najvažnije je, možda niste znali, ustanoviti oblik, odnosno, građu tela i klasifikovati tipove.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Po takvim karaktreistikama određuju se takouvane kritične zone i ustanovljuje se koje to namirnice prave najveći problem gojenja.

Uzroci, uslovno rečeno, deformacije tela mogu bit u proteinima, varivu, šećeru, ali kod određene građe neke su namirnice akcenotvane kao glavni uzročnici taloženja masti.

Odvojili smo nekoliko tipova kritične građe i otkrili rešenje ishranom.

Venerin tip

Nekada su ženske obline bile veoma popularne, ali još pre par decenija taj je trend postao out i smarta se prekomernom kilažom. Dakle, oblinama obdarena žena rešiće problem sa višim unosom mesa. 

Mleko se treba potpuno izbaciti iz ishrane. Kuvano povrće jesti samo u ograničenoj količini.

Kruška tip

Oblik tela je baš u obliku kruške - uža ramena, manje grudi, ali jači kukovi zdanjica i butine. Problem se rešava sa unosom masnoća prilikom doručka, unos mesa treba povećati. Neizostavni su voćni obroci.

Džnifer Lopez tip

Približno savršenoj građi, ali zadnjica je prenaglašena i u disbalansu sa građom tela.Prilikom gojenja, kod ovog tipa, masnoća se gomila u predelu zadnjice bokova i delimično butina i formira rvrdokorni celulit.

Hleb i testeninu u potpunosti treba izbaciti, čak i namirnice sa niskim procentom masnoće (jogurt, ulje, maslac...)

Pogledajte šta je hrono ishrana, zdrav život bez odricanja.

Obrnuti trougao tip

Naglašena ramena i grudi. Veliki stomak, ali noge normalne građe, pa čak i tanje. Problem se rešava ishranom bogatom povrćem (bez krompira i skoroba), izbaciti testo i doručkovati obavezno.

Peščan sat tip

Ovde je telo u obliku peščanog sata. Dakle naglašene grudi, uži struk, ali naglašena pozaduna i jake noge. Zvuči gotovo savršeno, ali kod gojaznosti ovaj tip deluje zdepasto.

Rešenje ishranom je unos proteina, sira, ribe, za ručak jesti voće.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti