Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OVO JE DOKAZANO MOGUĆE: Smršajte 10 kilograma za 15 dana!

Kada malo oslabimo, psiholozi su potvrdili, osećamo više samopouzdanja. Ovom dijetom, bitno je napomenuti, kologrami se ne vraćaju.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Ova dijeta je veoma efikasna. Bazirana je praktično na potpunom odsustvu ugljenih hidrata, a pri tome je – izbalansirana.

Takav plan ishrane koristan je za ljude koje imaju poteškoće sa varenjem, i nisu zadovoljni stanjem svoje kože.

Oslabićete za samo dve nedelje, izgledaćete zdravije i osećaćete se energičnije.

Pročitajte i Manekenska dijeta: Za 10 dana do 6 kg manje

Nedeljni plan ishrane:

Ponedeljak

Doručak: 1 narandža (može: grejpfrut, breskva, ananas i slično, samo ne banana), 2 integralna keksa ili 2 parčeta hleba „Tonus“ (ili drugi crni hleb), kafa ili čaj bez šećera.

Ručak: 1 narandža, 1 bareno jeje, čaša jogurta ili kefira.

Večera: 2 barena jajeta, 500 gr salate od povrća (paradajz, krastavac), 2 parčeta hleba „Tonus“ (ili drugi crni hleb)

Kao što vidite, večera je veoma sita, tako da nećete imati problem da zaspite. Veoma je važno piti dosta tečnosti (vode) za vreme takve ishrane. Preporučuje se isključiti so iz jelovnika. So zamenite  biljnim začinima.

Utorak

Doručak: isti je kao i u ponedeljak.

Ručak: 1 narandža, 1 bareno jaje, jogurt ili kefir, 2 keksa (ili 2 parčeta hleba cnog hleba).

Večera: 150 gr krtog, po mogućnosti goveđeg (barenog ili sa roštilja) mesa, 1 paradajz, 1 keks.

Sreda

Doručak: isti je kao i u ponedeljak.

Ručak: 1 narandža, 1 bareno jaje, jogurt ili kefir, salata od povrća.

Večera: 150 gr mesa, 1 narandža, 1 keks (1 parče hleba crnog hleba), čaj ili kafa.

Pročitajte i Izgubite 7 kilograma bez držanaj dijete

Četvrtak

Doručak: isti je kao i u ponedeljak.

Ručak: 150 gr nemasnog sira, 1 paradajz, 1 keks (crni hleb)

Večera: 150 gr mesa, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 keks (crni hleb)

Petak

Doručak: isti je kao i u ponedeljak.

Ručak: 200 gr ribe (pripremljene na pari), 1 paradajz, 1 keks (crni hleb).

Večera: 500 gr barenog ili dinstanog povrća (šargarepa, luk, kupus, tikvice) ili 2 barena krompira, 1 bareno jaje, 1 paradajz.

Vikend

Za vikend možete da se hranite uobičajeno. Bitno je – ne prejedati se, ne konzumirati alkohol, izbegavati konzerviranu hranu, ne koristiti so.

Značajno ćete oslabiti za 15 dana. Ova dijeta, sa ograničenim konzumiranjem ugljenih hidrata, uvek daje odličan rezultat.

Kada dostignete željenu težinu, potrebno je jednom nedeljno (na primer, ponedeljkom), pridržavati se dole prikazanog jelovnika i izgubljena težina se  nikad neće  vratiti.

Pročitajte i Ovo jedu manekenke kada treba da smršaju za samo 3 dana

Doručak: 2 čaše vode sa limunovim sokom

Ručak: 1 bareno jaje, 1 keks (crni hleb), 1 paradajz, 1 jabuka.

Večera: 1 bareno jaje, 1 keks (hleb), 1 paradajz.

Ova dijeta postaće pravi spas za sve one, koji odavno maštaju da se otarase viška kolograma. Deluje 100%, ako sve radite ispravno. Zato izgubiti 7-10 kilograma za dve nedelje, to je realno!

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našim Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: uspesnazena.com

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti