Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dijeta "pet obroka": Neobični režim ishrane holivudske lepotice Megan Foks

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

"Genetika nije presudna za vitku liniju, već dobar režim ishrane uz umereno vežbanje" - kaže Megan Foks.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Glumica Megan Foks, poznata je po lepom licu i besprekorno izvajanom telu, a nakon svake trudnoće se brzo vraćala u formu i izgledala sve bolje. 

Ona tvrdi da je ključ njene vitke linije u tome što umereno trenira, ne konzumira mlečne proizvode, a kada želi da izgleda savršeno, pridržava se dijete "pet obroka".

PROČITAJTE JOŠ: Kako je Megan Foks smršala nakon drugog porođaja

- Jedem pet malih obroka tokom dana, pre svega unosim proteine, meso, jaja i orašaste plodove, kao i masnoće iz badema i jaja. Ne jedem žitarice i prerađene namirnice, a jednom nedeljno smem da jedem šta god poželim. I kada nisam na ovom režimu ishrane, izbegavam čips, beli hleb i krekere, jedini izvor ugljenih hidrata mi je voće i povrće. Nikada ne propuštam doručak, kada najčešće jedem kajganu od dva belanceta - objašnjava zanosna Megan.

Da bi organizam snabdela vitaminom E, konzumira velike količine badema (najčešće kao užinu), koji su bogati proteinima i vlaknima od kojih se oseća sito, a u salate obavezno dodaje jabukovo sirće.

- Najveći porok mi je kafa koju pijem svaki dan, a kada "kriziram" ne mogu bez pice i parčeta torte - priznaje lepa glumica. 

attachment-megan2
Izvor: Profimedia/Shutterstock

Sa trenerom vežba samo tri puta nedeljno po 60 minuta, uglavnom pilates, ples i vožnju bicikla.

- Genetika nije presudna za vitku liniju, već dobar režim ishrane uz umereno vežbanje - kaže ova lepotica.

JELOVNIK

Doručak: Omlet od dva belanceta ili klasičan omlet sa spanaćem i pečurkama

Užina: Šaka bobičastog voća ili šaka badema

Ručak: Riba na žaru (masnija poput tune i lososa), velika porcija mešane salate sa prelivom od limunovog soka i maslinovog ulja ili belo pileće meso na žaru, salata od paradajza i crvenog luka sa prelivom od maslinovog ulja i limunovog soka.

Užina: Sirova šargarepa ili sirov crveni ili beli kupus

PROČITAJTE JOŠ: Paleo dijeta

Večera: Belo pileće ili teleće meso na žaru, obaren brokoli, salata od paradajza ili teletina na žaru, barene tikvice, zelena salata sa jabukovim sirćetom.

Kasni obrok: Prženi orasi (supena kašika) i jabuka ili šaka badema i jabuka.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa  

Izvor: Novosti 

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti