Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Revolucija u mršavljenju: Evo šta će se dogoditi ako 10 dana jedite za doručak slaninu i jaja

Da, da ako želite da smršate počnite jutro sa jajima i slaninom..

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

U svetlu objave Svetske zdravstvene organizacije (WHO) o štetnosti unosa industrijski proizvedenog mesa na zdravlje, nutricionista dipl. ing. Mirja Jošić komentariše preporuku unosa slanine i drugih mesnih prerađevina u desetodnevnoj dijeti fitnes trenera Nikolasa Polea te drugim mesnim dijetama.

"Dijete koje obećavaju brz gubitak kilograma nisu preporučljive. Ali ako se odlučite deset dana pridržavati ove dijete i za doručak tih deset dana da jedete jaja sa slaninom, ne treba da strahujete od karcinoma u tako kratkom razdoblju.

Upozorenje Svetske zdravstvene organizacije izdato je za količinu od 50 grama procesiranog crvenog mesa koje valja unositi tokom dužeg vremenskog razdoblja kako bi rizik od razvoja karcinoma debelog creva iznosio 18 posto", pojašnjava Mirja Jošić.

Suhomesnate proizvode, dodaje nutricionistica, treba izbegavati, ali ako odlučite da počastiti se, birajte one koji ne sadrže hemijske konzervanse. 

PROČITAJTE JOŠ: Korpice od jaja i slanine

"Ako svaki dan budete radili kratke treninge s teškim tegovima, umesto dugih kardiotreninga (trčanje, bicikl, pokretna traka) brže ćete gubiti masno tkivo. Takođe pomaže ispijanje zelenog čaja, koji šećer u krvi održava stabilnim, kao i unos puno vode jer smanjuje osećaj gladi. Kombinacija masti i proteina pomaže kod mršavljenja, dok njihov spoj s ugljikohidratima stvara masne naslage" kaže fitnes trener Pole.

Dodaje da iz ishrane morate da izbacite šećer, hleb, brašno, gluten, pirinač i krompir jer imaju visok glihemijski indeks. Naime, oni vrlo brzo nakon obroka podižu nivo šećera u krvi, što stvara poriv za ponovnim unosom sličnih namirnica u relativno kratkom vremenu.

PROČITAJTE JOŠ: Doručak iz snova: Lepinje punjene jajima i slaninom (VIDEO)

U tih deset dana najbolji izbor su proteini iz belog mesa, ribe i jaja, a ugljenehidrate treba uzimati iz zelenog povrća.

Za doručak možete jesti slaninu i jaja. Za ručak losos, piletinu ili ćuretinu s avokadom, a za večeru odrezak i sezonsku salatu. Pobrinite se da unosite dovoljno masnoća, najbolje iz maslinova ulja.

U tih deset dana trebalo bi ograničiti i unos voća - preporučuje se samo avokado.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa 

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor:  gastro.24sata.hr

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti