Studija je pokazala da potrošači povezuju zelenu boju sa nečim što je zdravo. „Zelene oznake mogu da utiču na tumačenje informacija o nutritivnoj vrednosti nekog proizvoda. Tako se i slatkiši, koji su inače okarakterisani kao porok, kada imaju ovu oznaku smatraju zdravijim, rekao je Džonatan Šuld (Jonathon Schuldt), rukovodilac istraživanja.

Schuldt je pozvao FDA da razmotre boju za svaku oznaku na proizvodu. Nacionalna asocijacija poslastičara skoro je usvojila program „Treat Right“ prema kome se oznaka sa brojem kalorija mora postaviti na prednjoj strani omota proizvoda.

Neki proizvođači slatkiša još uvek nisu to uradili, dok mnogi jesu. Tako je proizvođač slatkiša „Mars“ 2008. godine prvi uveo, za sve svoje proizvode, GDA sistem na prednjoj strani omota.

Označavanje hrane došlo je u prvi plan u Americi 2010. kada je prva dama Mišel Obama pokrenula kapmanju „Let’s Move“ u borbi protiv dečje gojaznosti.

Velika Britanija ima sistem različitih boja oznaka na prednjoj strani omota, koji uključuje broj kalorija, nivo soli i šećera. Zelene oznake ukazuju na nizak nivo, dok srvene označavaju visok nivo.