Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Skandinavke OTKRIVAJU TAJNU vitke linije: 4 namirnice koje MORATE jesti

Ovakva ishrana ima delotvoran efekat na vitku liniju

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Istraživanja su pokazala da takozvana nordijska dijeta, poznata kao NND (New Nordic Diet) daje obilje energije, uravnotežuje pritisak i masnoće u krvi i pomaže u mršavljenju. Želite li uživati u njenim pozitivnim učincima na jelovnik uvrstite sledeće namirnice:

1. Ražani hleb

Integralni hleb od raži puno je bogatiji vlaknima nego beli hleb. Potrebno je više vremena da se sažvaće i probavi, a to je veliki plus za zdravlje i vitkost – nema naglih “skokova“ šećera u krvi i duže ostajete siti. Raž je bogata manganom, mineralom koji je važan za stvaranje energije, normalan rad štitnjače i čvrstoću kostiju i zubi.

2. Korenasto povrće

Duži osećaj sitosti daje i korenasto povrće poput krompira, cvekle, repe, šargarepe, paškanata zahvaljujući tome što sadrži zdravu kombinaciju vlakana i sporo probavljivih ugljenih hidrata.

Cvela je odličan izbor zato što sadrži pigment betalain koji joj daje karakterističnu boju, a ujedno je snažan antioksidans koji pomaže u detoksikaciji organizma. Uživajte u korenasotm povrću na različite ukusne načine, od sirovih “štapića“ koji se poslužuju uz umake do salata i variva.

Pročitajte i Manekenska dijeta: Za 10 dana do 6 kg manje

3. Masna riba

Ne bojte se, reč je o zdravim masnoćama kojima će se vaše telo razveseliti! Masna riba koja je tipična za severna mora, npr. losos, haringa i skuša, među najkvalitetnijim je izvorima nezasićenih omega-3 masnih kiselina koje su nužne za zdravlje srca i mozga. Ove vrste riba bogate su i proteinima, glavnim “graditeljima“ energije i snage u organizmu.

4. Ulje repice

Repičino ulje dostojna je konkurencija maslinovu ulju zato što je izuzetno bogato nezasićenim omega-3 masnim kiselinama. Repičino ulje ima neutralniji ukus i odlično je za prženje, pohovanje, grilovanje… Birajte ekstra devičansko, odnosno hladno ulje repice. Odlično je kao dodatak salatama i povrću.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: narodnilijek.com

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti