Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

REŠITE SE SUVIŠNIH KILOGRAMA ZAUVEK: Ova pravila ishrane garantiju vitku liniju

Hiljadama godina čuvana tajna konačno je otkrivena, stanite na kraj gojaznosti pomoću ovih trikova.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Ajurveda ili “nauka o životu” naziv je za kolekciju znanja o zdravlju i lečenju za koju su zaslužni indijski redovnici koji su pre više od 5000 godina svakodnevno radili na očuvanju svog zdravlja. Uz pomoć ajurvedskih pravila prehrane možete olakšati proces mršavljenja i garantovano se rešiti tvrdoglavih kilograma.

1. Započnite dan vodom i limunom

O blagodatima ispijanja vode s dodatkom limuna natašte sve se zna. Ajurveda takođe preporučuje njeno ispijanje uz napomenu kako voda ne sme biti hladna ili topla nego isključivo sobne temperature.

Pogledajte i OVO JE DOKAZANO MOGUĆE: Smršajte 10 kilograma za 15 dana!

2. Uključite svih šest ukusa u glavni obrok

Ajurveda hranu deli na šest ukusa: slatko, kiselo, slano, gorko, oporo. U glavnom obroku tokom dana trebali biste obuhvatiti namirnice sa svih šest ukusa. Telo svakodnevno ima potrebu za svih šest ukusa pa na taj način sami sebi osiguravate osećaj sitosti i nećete imati potrebu za prejedanjem jer ćete se osećati kao da su vam sve prehrambene potrebe zasićene. Osim toga, kombinovanje svih ukusa podstiče osećaj zadovoljstva i pokreće probavu.

3. Jedite hranu koja vašu došu dovodi u balans

Ajurveda je bazirana na tri doše, psihofizičke energije koje kontrolišu funkcije tela. Svaka osoba u sebi ima sve tri doše, ali obično jedna ili dve dominiraju. Saznajte koja je vaša doša i pročitajte sve o namirnicama koje vam odgovaraju i koje morate izbjegavati.

Pročitajte i Manekenska dijeta: Za 10 dana do 6 kg manje

4. Fokusirajte se na sezonske, sveže i lokalne namirnice

Svako godišnje doba donosi nam obilje raznolikog voća i povrća u kojem možemo uživati. Ajurveda preporuča da jedemo sezonski. To znači da u decembru ne smemo u trgovini posegnuti za jagodama iz uvoza nego bismo trebali pričekati sredinu proleća i mesec maj kada je njihova sezona. Iako ponekad svi koristimo smrznuto povrće ili voće jer tako olakšavamo pripremu hrane, većinom bismo ipak trebali jesti sveže namirnice i po mogućnosti lokalne proizvodnje.

5. Uključite đumbir u svakodnevnu prehranu

Čaj od đumbira pre velikih obroka ili mali komadić đumbire koji samo treba sažvakati i progutati učiniće čuda za vaš metabolizam i probavu. Poznato je da đumbir pomaže u mršavljenju, eliminiše masnoće iz organizma i olakšava i ubrzava probavu.

6. Ne zaboravite na začine

Uvedite u prehranu začine koji pomažu kod mršavljenja poput kurkume, kumina i korijandera. Tako ćete svoju hranu obogatiti ukusima i još više uživati u njoj, a istovremeno raditi na teranju opasnih masnoća iz organizma.

Pročitajte i Izgubite 7 kilograma bez držanaj dijete

7. Jedite raznovrsno

Kako biste se osećali sito i zadovoljno, hrana mora biti avantura. Isti ukusi i namirnice u svakodnevnoj prehrani stvaraju monotoniju zbog koje lakše posežete za grickalicama i ostalim nezdravim namirnicama kako biste nadoknadili ono što vam nedostaje. Međutim, to ne možete dobiti iz nezdrave prehrane nego isključivo iz zdrave i raznovrsne prehrane.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našim Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas? 

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti