Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Samo jedna šaka ovih ukusnih plodova smanjuje rizik od dijabetesa

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Pravilnom ishranom i pravim izborom namirnica možete znatno smanjiti rizik od dijabetesa.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Osobe koje svaki dan pojedu šaku oraha imaju manji rizik za prisutnost faktora povezanih s oboljevanjem od dijabetesa tipa 2, objavili su američki naučnici. 

Svakodnevni unos oraha tokom šest meseci rezultovao je poboljšanjem funkcije vena i krvnih sudova i smanjenjem koncentracije tzv. lošeg (LDL) holesterola u krvi, inače važnim faktorima rizika za dijabetes tipa 2, prenose mediji.

Pogledajte i 10 namirnica koje štite od dijabetesa

Orasi su odličan izvor masnih kiselina i drugih hranljivih materija, na primer folata i vitamina E.

Dvadeset do trideset pet odsto dnevnog unosa kalorija bi trebalo biti iz masti, piše stručni časopis BMJ Open Diabetes Research & Care.

Nalazi naučnika s univerziteta Jejl prikupljeni su od 31 muškarca i 81 žene starosti od 25 do 75 godina koji su šest meseci svakodnevno jeli oko 60 grama oraha.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: oslobodjenje.ba

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti