Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ove promene u ishrani će smanjiti nivo triglicerida

Sačuvajte svoje kardiovaskularno zdravlje jednostavnim promenama navika u ishrani.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Visok nivo triglicerida u kombinaciji s povišenim holesterolom i visokim krvnim pritiskom predstavlja ozbiljnu pretnju po kardiovaskularno zdravlje.

Zbog toga je važno da korigujete svoje navike i smanjite nivo triglicerida u krvi. Na sreću, to možete malim izmenama koje se prvenstveno tiču ishrane.

- Smanjite unos kalorija i smršajte nekoliko kilograma ukoliko ste na granici gojaznosti. Dovoljan je gubitak 5 kilograma da se reguliše nivo triglicerida.

- Izbegavajte slatkiše i zaslađene napitke. 

- Smanjte unos zasićenih masnoća i izbacite trans masnoće iz ishrane. Trans masti se nalaze u prerađenim  namirnicama, čipsu, keksu, nekim vrstama margarina, slatkišima...

- Jedite namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama (laneno seme, orasi, losos, sardine, bundeva, čia seme...)

Pogledajte i 5 prirodnih lekova protiv visokog nivoa triglicerida

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti