Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo ali ono što ste dobili daleko je od toga…
Šta da uradite u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba? Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno vratiti hranu a da na sebe ne navučete gnev celog osoblja restorana, ali dok god je situacija primerena.
Pogledajte o kojim situacijama se radi!
1. Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.
2. Hrana je zagorela.
3. Hrana nije dovoljno kuvana.
Pročitajte i Kako se pravilno odlaže pribor nakon jela
4. Naručili ste jelo a niste bili svesni da ste alergični na neki od sastojaka.
5. Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.
6. Dobili ste nešto što niste naručili.
7. Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjiru.
8. Čini vam se da je deo jela prethodno podgrejan dok je ostatak jela hladan.
9. Dobili ste porciju primerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.
10. Jelo je preslano.
*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa
Izvor: finirecepti.nrt.hr
1 SASTOJAK SE NIKAKO NE DODAJE U RUSKU SALATU, BRŽE SE KVARI: Milena je otkrila kako da ostane sveža i ukusna par dana
LAVA KOLAČ OD LIMUNA I BELE ČOKOLADE: Miks kiselog i slatkog, rastopljenog u ukusnom kolaču
VEĆINA DOMAĆICA PRAVI OVE GREŠKE PRILIKOM SPREMANJA PITE: Evo kako da vam svaki put uspe i bude savršena
SVI PRAVE ISTU GREŠKU KADA SPREMAJU KARBONARE: Evo kako da pripremite najkremastiji italijanski klasik
RUSKU SALATU SMO PRAVILI POGREŠNO: Bez nje je nezamisliva slavska trpeza, a 2 trika joj poboljšavaju ukus