Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Bićete siti do podneva: 3 trika za najukusniji doručak

Ovsena kaša obiluje prehrambenim vlaknima koja podstiču probavu, uravnotežuju šećer u krvi i jačaju imunitet te se nameće kao izvrsna ideja za doručak.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

1. Napravite ovsenu kašu sa dodatkom mleka

Verovatno ste čuli da je ovsena kaša odličan doručak koji telo čini sitim sve do ručka. To je istina, ali samo ako je skuvate s nekim izvorom proteina poput mleka, a ne od vode. Ako vam klasično kravlje mleko nije po volji, možete upotrebiti i sojino. Ne zaboravite da mešate ovsenu kašu. Što više mešate, to će ovas ispuštati veću količinu skroba i dati vam kremastiju teksturu kaše.

Pogledajte i 5 dobrih razloga da jedete ovsenu kašu

2. Obezbedite kremastu teksturu kaše 

Ako želite da ovsena kaša ima kremastu teksturu, ovas stavite u lonac tek kad tečnost prokuva. S druge strane, ako želite da se ovas oseti "pod zubom", ubacite ga u hladnu tečnost i tek onda stavite na šporet. Takođe, ne zaboravite da mešate. 

3. Ne zaboravite da dodate so

Bez obzira na to kuvate li slanu ili slatku kašu, potrebno je dodati prstohvat soli u svoju kulinarsku kreaciju. Učinite to na početku kuvanja kako biste napravili kašu orašastog ukusa. Ako so dodate pri kraju kuvanja, dobićete kašu neugodnog slanog ukusa. 

U gotovu kašu možete dodati komadiće banane, jabuke, kruške ili bobičastog voća. Na raspolaganju su vam aromatični dodaci poput cimeta ili rogača, komadića tamne čokolade ili orašasti plodovi.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/  

Izvor: punkufer

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti