Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pravila ishrane za dug život

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Određene namirnice su posebno zaslužne za očuvanje zdravlja i dug život.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Zdrav život i pravilna ishrana svakako su put da budite što  vitalni.

Predstavljamo vam namirnice koje bi trebalo svakodnevno da konzumirate kako biste sačuvali vitalnost i zaštitili se od raznih bolesti:

Povrće i voće kao obavezni obrok. Ukoliko unesete pet porcija voća i povrća u organizam dnevno, smanjujete rizik od  pojave srčanih problema, kancera i mnogih drugih bolesti.

Jogurt. Praktikujte da pijete ovaj napitak uz doručak. Bogat kalcijumom i vitaminom B jogurt smanjuje masnoću i poboljšava imuni sistem.

Riba.  Bar dva do tri puta nedeljno spremite sebi ribu za večenji obrok. Poznata po svojim omega tri kiselinama, zaštitiće vaš organizam od raznih zapaljenja.

Vlakna. Jedite voće, povrće i žitarice. Ove namirnice bogate su vlaknima, a preporučuje se unos od najmanje 25 grama dnevno. Naučnici sa Nacionalnog instituta za rak, tvrde da ova hrana štiti organizam od raznih bolesti i zapaljenja.

Koštunjičavo voće. Za popodnevnu užinu izaberite pistaće ili orahe. Naučnici tvrde da šaka ovog voća dnevno smanjuje rizik od nastanka srčanih problema.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti