Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Namirnice koje sprečavaju pojavu bora

Pravilnom ishranom možete odložiti pojavu tragova starenja na licu.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Sastojci koji sprečavaju starenje kože se mogu naći u skoro svim prodavnicama. Možete ih već sada dodati u svoju ishranu i usporiti proces starenja kože.

Borovnice

Sprečite dugoročno oštećenje ćelija pomoću moćnih antioksidanata koji se nalaze u borovnicama. Oni se bore protiv slobodnih radikala koji “napadaju” našu kožu. Jedna od najjednostavnijih stvari koju možete uraditi, da poboljšate svoje zdravlje i lepotu, je da konzumirate namirnice bogate ovim jedinjenjima.

Pogledajte i 6 razloga zašto treba jesti borovnice

Kivi i jagode

Sprečite pojavu bora i stimulišite kolagen tako što ćete konzumirati namirnice bogate vitaminom C, kao što su kivi i jagode. Studije pokazuju da on sprečava isušivanje kože, upale i natečenost ispod očiju. Pored toga, kivi i jagode su bogati antioksidantima te se preporučuje njihovo redovno konzumiranje, s obzirom da njihovi antioksidanti neutrališu slobodne radikale koji uzrokuju oštećenja ćelija i vode do opasnih oboljenja.

Pogledajte i Kivi – voće koje pruža energiju

Ostrige

Ostrige i druge jestive školjke su prirodan izvor cinka, minerala koji pomaže u stvaranju kolagena, a osim toga, cink ima i antioksidanta svojstva. On, takođe, ojačava nokte, daje kosi sjaj i štiti vaš vid. Osim u ostrigama, može se još naći u crvenom mesu i živinskom mesu, pasulju, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, mlečnim proizvodima. Ipak, ostrige su njegov najbolji izvor.

Pogledajte i Kratka istorija 10 svetskih afrodizijaka

Losos

Vaša koža će biti mekana i gipka, ako u ishranu uvrstite namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama, kao što je losos. Omega-3 masne kiseline smanjuju i upale koje mogu dovesti do perutanja, crvenila i akni. Druge namirnice koje su izrazito bogate ovim jedinjenjima su semenke lana i orasi.

Pogledajte i Hrana za jačanje imuniteta

Paradajz pire

Zaštitite kožu od negativnog uticaja sunca tako što ćete konzumirati likopen – prirodni sastojak paradajza. Istraživanja pokazuju da svakodnevno konzumiranje likopena, u formi paradajz pirea, rezultuje manjim nivom opekotina od sunca. Ako nemate pire, kuvani paradajz će vam obezbediti dovoljnu apsorpciju likopena. On se može naći i u drugim namirnicama, kao što su spanać, lubenica i dinja.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: minimagazin.info

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti