Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sve prednosti "Velikog doručka": 10 kg manje za mesec dana!

Evo kako da smršate uživajući u hrani.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Doručak je najvažniji obrok u danu jer obezbeđuje potrebnu energiju za ostatak dana, pa maksima dijete "Velikog doručka" Danijele Jakubović se bukvalno zalaže za realizaciju izreke "Doručkuj kao kralj, ručaj kao princ, a večeraj kao siromah".

U svojoj knjizi "Dijeta velikog doručka" Jakubović tvrdi da će doručak od 600 do 850 kalorija pre 9 sati ujutro delovati kao saveznik metabolizma i drastično podstaći mršavljenje i uravnotežiti hormone i sagoreti masne naslage.

Pogledajte i 3 recepta za doručak koji topi kilograme

"Obilan doručak zapaliće metabolizam, ali ključno je da doručak bude bogat proteinima i vlaknima. Ako se pridržavate svih pravila dijete, za 30 dana možete da smršate i do 10 kilograma, a istovremeno da jedete sladoled, picu i namirnice koje druge dijete ne dopuštaju", kaže Jakubović.

Kod strožije verzije dijeta Velikog doručka za doručak se unosi oko 600 kalorija, a za ručak i večeru do 300 kalorija, premda postoje i manje ograničavajuće verzije dijete.

"Doručak je važno da jedete već 15 minuta nakon ustajanja. Čak i oni koji ne osećaju glad ujutro nakon dve nedelje će se prilagoditi i buditi gladni", ističe Jakubović.

Pogledajte i Šta će se desiti ako mesec dana jedete ovo za doručak

Šta može da se jede

Svaki dan počinje obilnim doručkom i odvajanjem barem pola sata za uživanje u njemu. Primer doručka kojeg autorka ističe sastoji se od omleta s 3 belanca, 50 grama sira, 50 grama šunke, povrća, pola mafina sa sirom, žitnih pahuljica s 200 ml mleka, smutija od jagode i čokoladnog kolača.

Pogledajte i Doručak za mršavljenje: 5 namirnica za efikasan i zdrav gubitak kilograma

Iz dana u dan

Doručak treba da se sastoji od sedam porcija proteina među kojima su dve porcije mlečnih proizvoda, dve porcije ugljenih hidrata, dve porcije masnoća i jedna porcija slatkog dezerta.

Ručak se sastoji od tri porcije proteina, tri porcije niskokaloričnog povrća, dve porcije povrća sa skrobom i jedna porcija voća.

Večera se sastoji od tri porcije proteina, dve porcije povrća sa skrobom i dve porcije voća.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: express.hr

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti