Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

8 niskokaloričnih namirnica za najukusnija jela

Hranite se zdravo i kada držite dijetu! Pročitajte koje namirnice imaju najmanje kalorija i na koji način ih možete pripremati...

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Ishrana može biti prava zabava kada znamo koje namirnice treba da unosimo. Zato vam predstavljamo spisak niskokaloričnih namirnica od kojih nastaju najukusnija jela.

1. Jagode

Njihov miris podseća nas na leto, a puna šolja ovog ukusnog voća sadrži samo 53 kalorije!

Jagode možete jesti sveže, iseckati ih za voćnu salatu ili napraviti ukusan sok. Sadrže nizak nivo šećera i vitamin C, što ih čini voćem broj 1 kada je u pitanju detoksikacija organizma.

Predlog: napravite doručak dodajući jagode i jogurt u ovsenu kašu. Pita sa jagodama biće odličan dezert!

Pročitajte i Torta od vanile i jagoda

2. Sveža crvena paprika

Jedna crvena paprika sadrži oko 40 kalorija, bogata je vitaminom C i vlaknima. Ovo povrće savršeno je za svakodnevni obrok. Od njega možete praviti salatu ili supu. Hranljiva svojstva paprike učiniće vašu kožu sjajnom i mekom!

3. Krastavac

Odlična namirnica za dijetu. Čak 94 odsto ovog povrća čini samo voda, zbog čega on hidrira vaše telo i kožu. Kalijum, vitamini B i C nalaze se u ovom osvežavajućem povrću, što ga čini savršenim za toplije dane kada će ovi vitamini biti potrebni vašoj kosi i koži. Odličan je za salate i supe. Od njega možete napraviti i osvežavajući, niskokalorični smuti ili dodati koji kolut čaši vode.

4. Spanać

Ovo povrće vrlo je bogato proteinima, kalcijumom, magnezijumom i gvožđem, pa nije ni čudo što je Popaj toliko jak! Spanać nema masnoće u sebi, a činija sadrži oko 20 kalorija. Pored toga što je vrlo ukusan, on vam daje i dovoljnu dnevnu dozu vitamina  A, B i C!

Dodajte ga u jutarnji smuti, napravite od njega čorbu ili ga jedite kao glavno jelo za ručak uz svežu salatu.

5. Čeri paradajz

Vrlo niskokalorično povrće, predivnog ukusa. Jedan čeri paradajz sadrži samo 5 kalorija, a bogat je gvožđem, kalijumom i vitaminom C. Jedite ga samog, ili kao dodatak salati. Savršen je sastojak u vegeterijanskoj pici.

6. Šargarepa

Iako sadrži šećer, puna šolja ovog povrća sadrži samo 25 kalorija. Bogate su vitaminom A, i pomažu u održavanju dobrog imunog sistema i energije.

Možete ih kuvati ili jesti sveže. Sok od šargarepe je vrlo ukusan, a ona je svakako neizostavni sastojak svake supe i čorbe.

Pročitajte i Energetske pločice s jabukom i cimetom

7. Zelena salata

Imuni sistem i zdravo srce zahtevaju dovoljan unos vitamina C i A, a zelena salata je ponosni gazda ovih vitamina. Činija zelene salate sadrži samo 30 kalorija i savršen je izbor za salatu. Možete od nje napraviti i sok, koji je odličan kada želite da se osvežite i očistite vaš organizam od toksina.

8. Ovsena kaša

Jedna šolja ovsene kaše sadrži oko 170 kalorija. Bogata je vitaminom B, magnezijumom i kalijumom. Odličan je izbor za doručak, jer daje organizmu potrebnu energiju, a vašem mozgu dovoljno nutritivnih sastojaka da može brzo da radi tokom celog dana.

Predlog: napravite doručak dodajući borovnice u ovsenu kašu. Izbegavajte dodavanje šećera. Ovakav doručak će ubrzati vaš metabolizam i držati vas sitima najmanje 3 naredna sata.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti