Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

15 NAČINA DA LAKO SMRŠATE: Evo kako da unesete 500 kalorija manje pri svakom obroku

U borbi protiv kilograma kao pobednici izlaze oni koji unesu manje kalorija nego što je to uobičajeno. Da biste uspeli u ovome pročitajte neke od saveta kako da uz svaki obrok smanjite količinu unete hrane i broj kalorija.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Uz ove jednostavne savete izgubite višak kilograma bez muke!

1. Sendvič napravite na salati - Dve kriške hleba s malo majoneza iznosi otprilike 550 kalorija. Umesto hleba, salamu i sir stavite na salatu.

2. Oprezno s kafom - Velika kafa s mlekom bez šećera sadrži oko 220 kalorija, dok šoljica obične kave broji samo 2 kalorije. 

3. Žvačite polako – Ako žvačete polako pre ćete biti siti i tako pojesti manje hrane. Naučnici tvrde da tako možete u danu uneti i do 500 kalorija manje. 

4. Gazirana pića -  Kada ste žedni umesto soka iscedite limun u vodu i tako utažite žeđ i sprečite unos nepotrebnih kalorija. 

5. Obroke pripremajte kod kuće – Rezultati studije iz 2014. godine ukazuju na to da osobe koje kod kuće pripremaju svoje obroke unesu oko 140 kalorija manje. Pripremite ručak i doručak u vlastitoj kuhinji i sigurno ste uneli 500 kalorija manje nego obično. 

6. Izbegavajte sedenje – Lekari u Mejo klinici zaključili su kako osobe koje često ustaju sa stolice u danu potroše oko 350 kalorija manje od onih koji stalno sede.

7. Zamolite konobara da zapakuje pola vaše porcije pre nego što jelo donese za vaš sto – Studijama se utvrdilo kako restorani koji poslužuju talijansku ili kinesku hranu sadrže oko 1.500 kalorija, što je sigurno previše za jedan obrok. 

Pročitajte i: MRŠAVLJENJE NA ISPRAVAN NAČIN: Više ne brojimo kalorije, već makronutrijente

8. Odložite viljušku na sto između zalogaja -  Ako jedete polako i s kratkim pauzama možete uneti u organizam i do 300 kalorija manje.

9. Dobro se naspavajte – Lekari su dokazali da ćete tako "izgubiti" 300 kalorija, a svi dobro znamo da manjak sna usporava metabolizam ali i potiče želju za slatkim. 

10. Ne umačite hleb u maslinovo ulje – Samo nekoliko takvih zalogaja može značiti 500 novih kalorija u vašem organizmu...

11. Jedite pred ogledalom – Studije su zaključile  da  oni koji jedu ispred ogledala biraju zdravije namirnice i unesu oko 400 kalorija manje po obroku. 

12. Veliko NE čipsu i umacima – Ne moramo previše objašnjavati koliko su štetni za vaše zdravlje ali možda niste znali da šaka ovih namirnica znači unos od 650 kalorija...

13. Jedite pečurke umesto mesa – Ako zamenite meso pečurkama svaki put ćete uneti 444 kalorije manje

14. Jedite voće pre svakog obroka - Ako pojedete komad voća 15 minut pre obroka uštedeli ste 200 kalorija, a ako to napravite tri puta u danu morate potrošiti 600 kalorija manje 

15. Žvaćite žvakaću gumu - Istraživanja pokazuju da osobe koje ujutru žvaču žvakaću gumu za ručak unesu 67 kalorija manje, a ako popijete dodatnih par čaša vode unesete i do 200 kalorija pri obroku. 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: ordinacija.vecernji.hr

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti