Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ostalo

Jednostavni načini da izbacite višak tečnosti iz organizma

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Predstavljamo nekoliko primera jelovnika pomoću kojih ćete se rešiti viška vode iz organizma.

Izvor: Profimedia/Shutterstock

Ovi jednodnevni režimi ishrane nisu klasična dijeta već omogućavaju samo izbacivanje viška tečnosti koja "dodaje" od pola do dva kilograma.

Primer jelovnika 1:

Napravite meni od dostupnih namirnica koje ukupno sadrže 1.200 kalorija.

Doručak: Šolja nemasnog mleka, pomorandža i porcija žitarica ili: ovsena kaša sa mlekom uz dodatak iseckanih krušaka i badema.

Prepodnevna užina: kriška dinje ili pola šolje nemasnog jogurta.

Ručak: Sendvič od hleba ili peciva pravljenog od celog zrna žitarica, sa nemasnim mesom, spanaćem i grožđem ili: vegetarijanski suši ili salata od svežeg povrća.

Popodnevna užina: Nemasni jogurt sa svežim bobičastim voćem i kašikom meda.

Večera: Pola šolje integralnog pirinča sa mahunarkama, paradajzom, lososom i voćem ili: piletina sa smeđim pirinčem sa barenim šparglama.

Pročitajte i 5 dobrih razloga da jedete ovsenu kašu

Primer jelovnika 2

7:00 doručak: čaša jogurta, kajgana od dva jajeta ili šolja svežeg sira.

13:00 ručak: šolja svežeg sira sa šakom škampa ili konzerva tunjevine pomešane sa malo kisele pavlake, ili nekoliko kriški dimljenog lososa sa malo krem sira.

16:00 užina: kafa sa mlekom.

19:00 večera: odaberite jednu od kombinacija koje možete jesti za ručak ili napravite poširani losos sa malo jogurta, ili omlet od dva jajeta sa malo svežeg sira.

22:00 užina: ako ste gladni, pred spavanje popijte šolju toplog mleka.

Pogledajte i Kako da napravite grčki jogurt

Primer jelovnika 3

Pirinčani dan: 150 grama pirinča skuvajte u puno vode i podelite na tri porcije koje ćete jesti tokom dana u jednakim razmacima od četiri do pet sati. Ujutro i uveče u pirinač možete da dodate malo povrća sa začinima, a za ručak 200 g kuvanog paradajza.

Povrtni dan: 70 g krompira i 60 g kuvanog povrća treba podeliti na tri obroka. Krompir može biti kuvan ili pečen u rerni. Povrće za prilog možete da skuvate na pari. Od začina su dozvoljeni peršun i majčina dušica.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: novosti

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti