Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zašto bi trebalo češće da jedemo rukolu?

Ova biljka je prava riznica lekovitih sastojaka.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Rukola je zeleniš poprilično specifičnog, malo biberastog ukusa, sa listovima koji podsećaju na lišće hrasta. Veoma je zdrava, lako može da se uzgoji i u kući, a kalorijska vrednost joj je samo 5 kalorija po jednoj porciji.  

Rukola nije kalorična i veoma je zdrava

Rukola je prepuna vlakana koji pomažu dobru probavu i posle nje ne osećamo potrebu za masnom i slatkom hranom. Pomaže nam da snizimo holesterol i da nivo šećera držimo pod kontrolom.

Pogledajte i Ove namirnice su najzdravije na svetu

Rukola je bogata je vitaminom K koji je veoma važan za što bolju apsorpciju kalcijuma u kosti i zube. Vitamin K igra važnu ulogu i u prevenciji srčanih oboljenja. Konzumiranjem ove zdrave biljke smanjujemo hronična upalna stanja u organizmu.

Rukola će takođe da nam pomogne da se odbranimo od starenja mozga i opadanja kognitivnih sposobnosti, jer poseduje velike količine B vitamina, a posebno folata. Dokazano je da kod starijih ljudi nedostatak folata vodi do kognitivnih smetnji.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: vesti-online.com

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti