Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Krećete sa novom dijetom: Ovih 5 stvari ne smete da radite

Evo o čemu treba da vodite računa ukoliko krećete sa novim režimom ishrane

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Nakon jednog dana, shvatate da je izabrana dijeta bila velika greška jer vas boli glava, stomak, gladni ste i neraspoloženi. Ta "super moćna, brza i efikasna" dijeta se sastojala iz eliminacije velikog broja namirnica odjednom, a upravo je to dovelo do ovih problema, zbog kojih odustajete od posebnog režima ishrane i vraćate se na staro.

Pogledajte i Prednovogodišnji čaj za mršavljenje: Istopite kilograme bez gladovanja

Promene su teške, ali ako ih postepeno uvodite i navikavate telo na njih, može vam biti dosta lakše. Tako nećete izgubiti volju, postići ćete rezultate i bićete zadovoljni sobom i svojom istrajnošću. Zato ne treba da radite ovih 5 stvari kada započnete novu dijetu:

1. Da izbacujete namirnice ili čitavu grupu namirnica

Ako ste mislili da je dobra ideja potpuno uskratiti mlečne proizvode ili namirnice sa glutenom, prevarili ste se. Upravo vas to može poremetiti na vašem putu mršavljenja. Restrikcija hrane u stvari povećava želju za tom "zabranjenom" hranom i čini da vaš mozak misli da je ona ukusnija nego što je ikada pre bila. Što je najgore, svaki trenutak ćete koristiti da jedete te namirnice i to u velikim količinama, što nikako nije dobro.

2. Da ignorišete glad

Ako ste ikada jeli kompletan dijetalni obrok, znajući da ćete biti gladni za nekih pola sata-sat, znate da kontrolisane porcije obroka baš nisu uvek dobre. Pokušavati kontrolisati unos hrane prema pravilima drugih, nikada neće biti zadovoljavajuće kao učenje da reagujete na glad i dovoljnu količinu hrane koja vam je potrebna. Jedite zbog zadovoljstva i prestanite kada se osetite potpuno sitim. Budite fleksibilni i odgovorni prema svojim potrebama.

Pogledajte i Da li ste znali da se zimi lakše mršavi, a evo i kako 

3. Da promenite sve odjednom

Možete u potpunosti pratiti specifičnu dijetu i plan vežbanja, bez da menjate svoju svakodnevnu rutinu. Jednostavno treba te stvari ubaciti u vaš život, jer dugoročno gubljenje kilograma jeste u promeni načina života. Počnite sa gradativnim dodavanjem vežbi u vašu rutinu, tako da se osećate udobno i kao da ste to radili oduvek. Možda će vam biti potrebno nekoliko meseci da se naviknete, ali vredi!

4. Da žrtvujete san radi vežbanja i pripreme hrane

Početak nove dijete i plana vežbanja zahteva dosta vremena i truda i možete se pronaći u situaciji u kojoj smanjujete vreme sna radi toga. Hormoni za glad i sitost se dovode u balans kada spavamo, a takođe se tad i mišići leče. Na sve to, manjak sna može rezultovati žudnjom za nepotrebnom i nezdravom hranom.

Pogledajte i Dijeta koja osvaja Evropu: Evo kako da izgubite 3 kilograma za 2 dana

5. Da birate vežbe po tome koliko kalorija troše

Trčanje možda sagoreva više kalorija nego joga, ali ako ne volite da trčite - verovatno ćete ga izbegavati, pa na kraju nećete sagoreti ništa. Uvek birajte plan vežbanja koji uključuje vežbe koje volite. Tako ćete sagoreti više kalorija ako idete na jogu, na primer tri do četiri puta nedeljno, nego da se forsirate da idete na trčanje jednom do dva puta nedeljno.

U svakom slučaju, treba da budete uporni i da ne odustajete. Dijetu uvek birajte prema svojim ličnim, ali i zdravstvenim potrebama i uvek sve radite postepeno kako biste mogli da na najlakši mogući način naviknete telo na promene.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: ženski magazin

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti