Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sigurno uspeva: Mali trikovi za ravan stomak bez sala!

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Ako želite da se rešite stomaka, ovo su jednostavni trikovi kojih bi se trebalo pridržavati

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

1. Uzroci gomilanja masti na stomaku

Pre nego što počnemo da pričamo o gubljenju masti, potrebno je da znate da postoje mnogi uzroci ovog problema - genetika, hormonski problemi, stres, slaba ishrana, alkohol, bolesti, slabo držanje i neaktivnost.

2. Povećajte unos vlakana

Studije i nutricionisti su dokazali da unošenje bar 10 g vlakana dnevno može da učini da izgubite 4% stomačne masti.

Pogledajte i Ravan stomak za 7 dana: Uzimajte samo dve šolje ovog napitka na dan

3. Ne jedite previše soli

Istraživanja su pokazala da so zadržava vodu u vašem telu i izaziva nadutost.

4. Hrana koja sagoreva mast

Konzumiranje ove hrane je prirodan način da smanjite stomačnu mast: beli i crni luk, kupus, paradajz, cimet, senf, đumbir i aleva paprika.

5. Pijte više vode

Voda je esencijalni mineral za vaše telo i pomaže da se rešite viška tečnosti iz tela. Zato pijte dosta vode i eliminisaćete nadutost.

Pročitajte i Ova jutarnja greška je glavni krivac za naslage na stomaku

6. Obrađen šećer

Umesto šećera jedite više voća. Šećer izaziva visok nivo insulina koji čine da telo zadrži više masti.

7. Izbacite žvakaće gume

Žvakaće gume takođe izazivaju nadutost jer kada žvaćete vi progutate dosta vazduha koji se zadržava u stomaku. Takođe, ne zaboravite da su zaslađivači u žvakama generalno loši za zdravlje.

8. Povećajte unos vitamina C

Ovaj vitamin je povezan sa sekrecijom karnitina, koji pretvara masti u energiju.

Pogledajte i 6 napitaka za ravan stomak

9. Uvek doručkujte

Kada preskočite doručak, vaše telo ima osećaj kao da ste jako gladni. Ovo doprinosi stomačnoj masti.

10. Pijte više zelenog čaja

Zeleni čaj je pun antioksidanata i nutricionisti preporučuju da je ovo jedan od najlakših načina da se rešite stomačne masti.

11. Kažite ne brzoj hrani

Već znate da brza hrana nije dobra za zdravlje, ali zapamtite, ne možete da nastavite da jedete ovu hranu i da imate ravan stomak.

12. Dovoljno sna

Nove studije su pokazale da previše ili nedostatak sna čini telo debljim, zato uvek spavajte 6-8 sati dnevno.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: fokuzz.com

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti