Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kombinacije namirnica za bolje zdravlje

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Određene namirnice bi trebalo da se jedu zajedno, kako bi organizam iskoristio nutritivne vrednosti na najbolji način.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Namirnice u kombinaciji mogu da povećaju bioaktivnost, dozvole nutritivima da postanu moćnije i efikasnije za naše telo.

Paradajz + avokado=borba protiv raka

Zašto paradajz ide tako dobro uz gvakamole? Paradajz je bogat antioksidantom koji se bori protiv raka, nazvan likopen. I zdrave masnoće, koje se nalaze u avokadu su u mogućnosti da pokupe karotenoide iz stomaka i sprovedu kroz telo.

Sladak krompir + kokosovo ulje=zdrava koža

Sladak krompir je pun vitamina A, što igra ključnu ulogu u održavanju zdrave kože i kose. Vitamin A se apsorbuje mnogo delotvornije sa masnoćama kao što je kokosovo ulje. Možete da napravite pečeni krompir koristeći kokosovo ulje i sijaće te istog trenutka kada pojedete.

Ovsena kaša + puter od kikirikija=energija ceo dan

Ova kombinacija kompleksnih ugljenih hidrata i zdravih masnoća je odlična za doručak, ili kao gorivo za jak trening. Kompleksni ugljeni hidrati iz ovsene kaše vas pokreću, a masti iz putera od kikirikija pomažu u stabilizaciji šećera u krvi.

Jabuke + čokolada=zdravlje srca

Ljubitelji čokolade, eto vaše sreće! Jabuke i čokolada idu tako dobro zajedno, jer svaki od njih sadrži flavonoide, koji kada se kombinuju, poboljšavaju kardiovaskularno stanje.

Crni pasulj + limeta=zdravlje pluća

Citrusno voće, kao što je limeta, pruža visok nivo vitamina C, što čini biljku koja je puna gvožđa, kao što je crni pasulj, lakšu da telo iskoristi. Naručite ili napravite takose sa crnim pasuljem sa dodatkom limete za zdravije ćelije i pluća.

Bademi + jogurt=jače kosti

Rastvorljivi masni vitamini A, D i E se aktiviraju i apsorbuju kada se jedu zdrave masti, kao one koje se nalaze u bademima. Jogurt je odličan izvor vitamina D, koji pomaže da se obnove i ojačaju kosti.

Tvrdo kuvana jaja + banana=za više energije

Ovo uparivanje je savršena popodnevna užina. Zdravi šećeri iz banane pružaju brzo energetsko pojačanje, dok zdrave masti i protein iz jajeta održava šećer u krvi normalnim.

Limun + kelj=jači mišići

Bićete zadovoljni kada saznate da salata od kelja vam ojačava imunitet i poboljšava snagu mišića. Kada tome dodate malo limunovog soka, ono uzrokuje hemijsku reakciju u vašem telu koja pomaže apsorbciju gvožđa u ovom zelenišu, što za uzvrat sprečava umor mišića.

Beli luk + riba=protiv upala

Nije iznenađujuće da ova dva ukusa su proistekla iz raja, a takođe su i zdravi za srce. Spremanje ribe sa dodatkom luka poboljšava svojstva smanjenja holesterola u ribljem ulju, više nego da se sprema sa začinima. I kada se ovo dvoje kombinuju, beli luk može da deluju protiv upalno, takođe.

Izvor: Prva

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti