Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ishranom do lakšeg odvikavanja od pušenja

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Ovi prehrambeni trikovi vam mogu pomoći da se rešite loše navike.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Većina pušača je bar jednom pokušala da se reši te navike. Ovi mali trikovi vam mogu pomoći u toj nameri.

- Ako pre cigarete popijete mleko ili pojedete malo šargarepe, celera ili nekog drugog voća i povrća nakon kojeg ste primetili da cigareta ima drugačiji i neuogdan ukus i miris, sigurno ćete je pre ugasiti i trebaće vam više vremena da ponovo poželite zapaliti cigaretu.

- Jedenje voća bogatog vitaminom C, poput narandže, limuna ili grejpa, smanjuje potrebu za cigaretom. Cigarete smanuju zalihe vitamina C, ostavljajući nedostatak koji nikotin popunjava.

Pogledajte i Prirodni lek koji će vam pomoći da ostavite pušenje

- Slana hrana umanjuje potrebu za nikotinom. Kad osetite potrebu za cigaretom pojedite nešto slano poput kiselog krastavca, paprike i slično.

- Žvaćite žvaku. Kad usta rade ređe ćete imati potrebu za cigaretom. Odlučite se za bombone i žvakaće gume bez šećera.

Pogledajte i Zdrava hrana koja čisti pluća pušača

- Čak i sam miris sušenog voća pomaže da umanjite žudnju za cigaretama. Grickajte suvo voće u umerenim količinama kako biste se lakše rešili cigareta.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: vecernji.hr

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti