Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo ali ono što ste dobili daleko je od toga…

Šta da uradite u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba? Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno vratiti hranu a da na sebe ne navučete gnev celog osoblja restorana, ali dok god je situacija primerena. 

Pogledajte o kojim situacijama se radi!

1. Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.

2. Hrana je zagorela.

3. Hrana nije dovoljno kuvana.

Pročitajte i Kako se pravilno odlaže pribor nakon jela

4. Naručili ste jelo a niste bili svesni da ste alergični na neki od sastojaka.

5. Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.

6. Dobili ste nešto što niste naručili.

7. Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjiru.

8. Čini vam se da je deo jela prethodno podgrejan dok je ostatak jela hladan.

9. Dobili ste porciju primerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.

10. Jelo je preslano.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: finirecepti.nrt.hr