Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sedmodnevni primer jelovnika po preporuci nutricionista

Autor Stvar ukusa
Autor Stvar ukusa

Ovaj jelovnik možete ponavljati po potrebi, jer nije strogo dijetalan, već je preporuka zdrave ishrane kod svih osoba.

 Izvor: Profimedia/Shutterstock

Nutricionisti su osmislili jelovnik koji sadrži dovoljno omega-3 masnih kiselina, ali i ostalih nutritivnih elemenata neophodnih za svakodnevno funkcionisanje organizma, pri tom ne prekoračujući preporučeni dnevni broj kalorija.

Ponedeljak

Doručak: (355,6 kalorija): čaša soka od pomorandže, šoljica sira mocarela sa dva odsto masti, šoljica svežih borovnica

Ručak: (533,5 kalorija): pakovanje (280 g) mešanog dinstanog povrća, kriška pšeničnog hleba, pomorandža

Večera: (392 kalorije): šoljica belog kuvanog pirinča, šoljica malomasnog mleka, banana

Pogledajte i Top 9 saveta nutricionista

Utorak

Doručak: (324 kalorija): nepuna šoljica pšeničnih žitarica, šoljica mleka sa 0,5 odsto masti, šoljica isečene breskve - 170 g

Ručak: (276,9 kalorija): šoljica iceckane pečene tikve, tri kriške ražanog hleba, šoljica jogurta od obranog mleka

Večera: (317,5 kalorija): pola šoljice iseckanih pečenih pilećih prsa, kriška pšeničnog hleba, šoljica salate od paradajza, voćni malomasni jogurt

Pogledajte i Ove namirnice nutricionisti nikada ne bi jeli

Sreda

Doručak: (351 kalorija): dve jabuke, voćni malo masni jogurt, kriška pšeničnog hleba

Ručak: (562 kalorije): dva jaja na oko, šoljica kuvanog pirinča, voćni malo masni jogurt

Večera: (329 kalorija): konzerva sardine (180 g), kriška pšeničnog hleba, jabuka, šoljica čaja bez šećera

Pogledajte i Primenite nova pravila u ishrani

Četvrtak

Doručak: (312,2 kalorija): banana, šoljica kornfleksa, šoljica mleka sa jedan odsto masti

Ručak: (623 kalorije): 130 g kuvanih špageta, 85 g usitnjene barene govedine, šoljica zelene iseckane salate, šoljica espreso kafe

Večera: (242 kalorije): kriška ražanog hleba, kašičica riblje paštete, šoljica malomasnog mleka

Pogledajte i Ishranom protiv usporenog metabolizma

Petak

Doručak: (261,8 kalorija): 100 g tune u vodi, dve kriške pšeničnog hleba, jabuka

Ručak: (338,5 kalorija): konzerva tune (180 g) bez ulja, dve kriške ražanog hleba, pomorandža

Večera: (324 kalorije): šoljica kornfleksa, šoljica malomasnog mleka, banana

Pogledajte i Dnevni jelovnik za čišćenje kože

Subota

Doručak: (324 kalorija): nepuna šoljica pšeničnih žitarica, šoljica mleka sa 0,5 odsto masti, šoljica iseckane breskve - 170 g

Ručak: (276,9 kalorija): šoljica iseckane pečene tikve, tri kriške ražanog hleba, šoljica jogurta od obranog mleka

Večera: (317,5 kalorija): pola šoljice iseckanih, pečenih pilećih prsa, kriška pšeničnog hleba, šoljica salate od paradajza, voćni malo masni jogurt

Pogledajte i Vikend dijeta za čišćenje organizma

Nedelja

Doručak: (122 kalorije): kriška pšeničnog hleba sa suvim grožđem, dva belanca ispečena na teflonu, šoljica nezaslađenog čaja

Ručak: (482,4 kalorija): šoljica kuvanog pasulja, dve kuvane kobasice, kriška ražanog hleba

Večera: (353 kalorije): 130 grama kuvanih špageta, 100 grama usitnjene barene govedine, šoljica zelene salate 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: Novosti

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti