Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sedmodnevni primer jelovnika po preporuci nutricionista

Ovaj jelovnik možete ponavljati po potrebi, jer nije strogo dijetalan, već je preporuka zdrave ishrane kod svih osoba.

  Izvor: Profimedia/Shutterstock

Nutricionisti su osmislili jelovnik koji sadrži dovoljno omega-3 masnih kiselina, ali i ostalih nutritivnih elemenata neophodnih za svakodnevno funkcionisanje organizma, pri tom ne prekoračujući preporučeni dnevni broj kalorija.

Ponedeljak

Doručak: (355,6 kalorija): čaša soka od pomorandže, šoljica sira mocarela sa dva odsto masti, šoljica svežih borovnica

Ručak: (533,5 kalorija): pakovanje (280 g) mešanog dinstanog povrća, kriška pšeničnog hleba, pomorandža

Večera: (392 kalorije): šoljica belog kuvanog pirinča, šoljica malomasnog mleka, banana

Pogledajte i Top 9 saveta nutricionista

Utorak

Doručak: (324 kalorija): nepuna šoljica pšeničnih žitarica, šoljica mleka sa 0,5 odsto masti, šoljica isečene breskve - 170 g

Ručak: (276,9 kalorija): šoljica iceckane pečene tikve, tri kriške ražanog hleba, šoljica jogurta od obranog mleka

Večera: (317,5 kalorija): pola šoljice iseckanih pečenih pilećih prsa, kriška pšeničnog hleba, šoljica salate od paradajza, voćni malomasni jogurt

Pogledajte i Ove namirnice nutricionisti nikada ne bi jeli

Sreda

Doručak: (351 kalorija): dve jabuke, voćni malo masni jogurt, kriška pšeničnog hleba

Ručak: (562 kalorije): dva jaja na oko, šoljica kuvanog pirinča, voćni malo masni jogurt

Večera: (329 kalorija): konzerva sardine (180 g), kriška pšeničnog hleba, jabuka, šoljica čaja bez šećera

Pogledajte i Primenite nova pravila u ishrani

Četvrtak

Doručak: (312,2 kalorija): banana, šoljica kornfleksa, šoljica mleka sa jedan odsto masti

Ručak: (623 kalorije): 130 g kuvanih špageta, 85 g usitnjene barene govedine, šoljica zelene iseckane salate, šoljica espreso kafe

Večera: (242 kalorije): kriška ražanog hleba, kašičica riblje paštete, šoljica malomasnog mleka

Pogledajte i Ishranom protiv usporenog metabolizma

Petak

Doručak: (261,8 kalorija): 100 g tune u vodi, dve kriške pšeničnog hleba, jabuka

Ručak: (338,5 kalorija): konzerva tune (180 g) bez ulja, dve kriške ražanog hleba, pomorandža

Večera: (324 kalorije): šoljica kornfleksa, šoljica malomasnog mleka, banana

Pogledajte i Dnevni jelovnik za čišćenje kože

Subota

Doručak: (324 kalorija): nepuna šoljica pšeničnih žitarica, šoljica mleka sa 0,5 odsto masti, šoljica iseckane breskve - 170 g

Ručak: (276,9 kalorija): šoljica iseckane pečene tikve, tri kriške ražanog hleba, šoljica jogurta od obranog mleka

Večera: (317,5 kalorija): pola šoljice iseckanih, pečenih pilećih prsa, kriška pšeničnog hleba, šoljica salate od paradajza, voćni malo masni jogurt

Pogledajte i Vikend dijeta za čišćenje organizma

Nedelja

Doručak: (122 kalorije): kriška pšeničnog hleba sa suvim grožđem, dva belanca ispečena na teflonu, šoljica nezaslađenog čaja

Ručak: (482,4 kalorija): šoljica kuvanog pasulja, dve kuvane kobasice, kriška ražanog hleba

Večera: (353 kalorije): 130 grama kuvanih špageta, 100 grama usitnjene barene govedine, šoljica zelene salate 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Izvor: Novosti

Više na ovu temu

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Recepti

Trikovi i saveti